Ørjan^^ Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Snakke om å banne i kirka, jeg ble kvalm http://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 208016.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Syns det var tøfft jeg. V-tech motoren er jo en meget sprek og god motor. Ganske rått å se turtelleren gå så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Det med turtellern var det eneste tøffe.. Tror en s50 hadde gjort en mye bedre jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Honda lager fantastiske motorer, så hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Mtp. fremdrift så er det vel teknisk sett ikke noe problem, men HVA **** gjør en Honda motor i en BMW??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Honda lager fantastiske motorer, så hva er problemet? at den mangler 2 sylindre! Skillbill: Takk for støtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 gammel den der,men synes det er litt tøft da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Så noen satte en ford motor i en e30 en gang. Den var mye verre å svelge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Så noen satte en ford motor i en e30 en gang. Den var mye verre å svelge Helt enig! Kan ikke folk bare innse at enkelte ting ikke passer sammen! Blir litt det samme som en kvinne med snabel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg trodde motorens hovedoppgave var å drive bilen, men åpenbart er motorens stamtavle viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 forstår jeg rett,bmw med annen motor går ikke men annen bil med bmw motor er tøft her inne!!hehe. tenkte bare på annonsen til evo`en me m3 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Var jo tøfft det,såg nå ut til at det gikk litt godt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det er veldig mange E36'er rundt omkring i verden, så jeg klarer ikke helt å se det negative med at noen tør å gjøre noe slik. Vannvittig tøft spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Så noen satte en ford motor i en e30 en gang. Den var mye verre å svelge Jeg hadde ivertfall ikke takken nei til en E30 med Ford cosworth motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Så noen satte en ford motor i en e30 en gang. Den var mye verre å svelge Jeg hadde ivertfall ikke takken nei til en E30 med Ford cosworth motor Er ikke disse Cosworth-motorene kjent for å ha litt feil, altså mye skruing? (bare noe jeg har hørt, vil ikke påstå noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå