Gunnar Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Siden det allikevel er helt håpløst å holde bilen ren om dagen - og de mange minusgradene som har vært har gjort det vanskelig å vaske bil, så kan vi vel like godt konkurrere andre veien? Her er 9 dager med dritt (vasket den på nyttårsaften): (det er en BMW-logo i midten der et sted..) Men nå er det plussgrader på dagtid, så i morgen blir det nok et forsøk... Jeg er ikke i toppen blant gnikkenerdene, men den pleier ihvertfall som oftest være ren, som dette: Noen bedre (verre er kanskje mer passende)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Prøv og få til en vask i uka minimum !viktig i disse vinter tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Her er bilen "rein" i forhold til hva den pleier å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Denne "konkurransen" vinner jeg uten tvil. Ingen sjanse til å lese skiltet bak, ingen bilder dessverre. Men kanskje jeg føger opp med et bilde etterhvert! Siste vask 23.desember, på tide med vask men nå blir det mildvær å sørpe på veian her, så får vente til like før det fryser på med vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 skyndt deg og vaske bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 skyndt deg og vaske bilen da! Hvis du hinta til meg så får jeg si til mitt forsvar at jeg forsøkte for noen dagen siden, men fruen orka ikke å vente i bilen (Statoilvask)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hehe typisk,jeg hadde med min da værende dame med på en tid siden på bil vask.. etter 15 min så bynte hun og trippe og lurte på om jeg ikke var færdig snart..håpløst det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 vaska bilen før jul, ellers hadde jeg slått alle her, ikke vaska sia sommer'n, stått på byggeplass, brukt på skogsbilvei og herjing på salta veier... umulig å lese skilt på den, men har desverre ikke bilder av den nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 vaska bilen før jul, ellers hadde jeg slått alle her, ikke vaska sia sommer'n, stått på byggeplass, brukt på skogsbilvei og herjing på salta veier... umulig å lese skilt på den, men har desverre ikke bilder av den nå... ikke noe og være stolt av........ man må jo ta litt vedlikehold selv om man kjører BMW det beste som er laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det går noen kroner daglig til å spyle bilen nå som det saltes for harde livet. Spyler stort sett daglig med rengjøringsprogram som inneholder såpe og varmtvann deretter avspyling. Har jeg tid, tørker jeg den selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Her er bilen "rein" i forhold til hva den pleier å være Så skitten har ingen av bilene mine vært noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det gjør jo det..men trenger ikke daglig da.. men bra uannsett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Her er bilen "rein" i forhold til hva den pleier å være Så skitten har ingen av bilene mine vært noen gang. ikke mine heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ikke mine heller, siden jeg ikke har noen .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det kommer du er jo en tenåring enda god tid ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå