Hansh Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Kunne kanskje vært greit med tips om hvilke steder de har gode vaskemaskiner for bruk nå om vinteren? Noen med erfaringer fra Bergensområdet? Har selv bare brukt børsteløs vask, men det er mange år siden fordi det liksom aldri ble skikkelig rent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg bruker kun esso sitt selvvask anlegg i f-dalen. Bra trykk og ikke strengt ulovlig med egen svamp som det er på statoil sine anlegg. På bildet jeg postet var jeg i statoil anlegg og det søg skikkelig hest. Maskinvask koster 4 ganger mer enn selvvask, selvvask tar riktignok mer tid men bilen blir også gullende ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Da vil jeg også melde meg på konkuransen. Benyttet anledningen til å knipse et bilde i dag Lange pendle turer fører ofte til skitten bil, men jeg polerte bilen rett før vinteren satte inn (og etter lakken var herdet), og jeg spyler av bilen hver dag før jeg begynner på jobb hvis selvaskeanlegget på Statoil i Ålesund sentrum er ledig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Du kvalifiserer ikke til å poste her inne engang, mhane! Her var det lite dritt! Bilen din har forresten blitt flott med ny farge og M5-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Noen som vet om det finnes vaskemaskiner hvor man får tatt kun underspyling? Har lyst på en skikkelig underspyling, men har ikke kjeeempelyst til å piske bilen med de børstene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg bruker kun esso sitt selvvask anlegg i f-dalen. Bra trykk og ikke strengt ulovlig med egen svamp som det er på statoil sine anlegg. På bildet jeg postet var jeg i statoil anlegg og det søg skikkelig hest. Maskinvask koster 4 ganger mer enn selvvask, selvvask tar riktignok mer tid men bilen blir også gullende ren. Visste ikke at Esso og har selvvask. At man kan bruke egen svamp er absolutt et stort pluss! Har stortsett sluttet å bruke Statoil sine selvvaskeanlegg fordi jeg synes resultatet blir mye dårligere enn før. Har en mistanke om at det spares på varmtvann eller såpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Ca. sånn ser bilen ut etter 3 dager etter forrige vask.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Du kvalifiserer ikke til å poste her inne engang, mhane! Her var det lite dritt! Bilen din har forresten blitt flott med ny farge og M5-felger. He he, ja må i tilegg spyle av den over/under hver gang jeg har kjørt gjennom en undersjøisk tunell som jeg paserer en gang i blant, har sett hva disse kan gjøre med biler så jeg tar ingen sjangser. Synes bilen ser ok ut ja, men jeg må fremdeles ha nye sommerfelger. Ikke mange som gruer seg til sommeren kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Mhane, nydelig 7 serie må jeg si! bra jobbet! når det gjelder skitt så er jeg enig med gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Vinteren er hard Menmen, vaskehall hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 jeg tror jeg vil si meg enig i det med vaskehall, det er blitt mye bedre med årene, og hvis en legger på skikkelig voks jevnlig, spesielt før vinteren så blir det ikke "vaskeriper" di små som eventulet vil komme, har med dissa off-road svinene(om sommern), som bruker spade på frontruta for å komme seg til en bensinstasjon, da blir det garantert noe møkk igjen i børstene, men di på Shell her i byen selger ikke vask til folk som har så møkkete bil.. Og om en har fylt opp lakken sin jevnlig, så vil en fint ta med seg di småripene som kanskje blir når en polerer neste gang... Min mening er at det blir værre om en ikke bytter jevnlig vann i bøtta med svamp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Bra trykk og ikke strengt ulovlig med egen svamp som det er på statoil sine anlegg. Aldri noen som har sagt noe til meg om det Faen di kan jo ikke forlange at en skal bruke denna voldtatte skumbørsten dems.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 får vel slenge meg på jeg og da ;p der er det snakk om bare et par dager siden vask :\ får vel slenge med hvordan den pleier og være på sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå