CrZyWiz Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Flott bil! Men de effekt tallene dine kan umulig stemme! TS2 kitet gir 340 i motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Hvordan går det med bilen? Du har ikke tatt turen ned mot Polen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Att: CrZyWiz Skjønte at jeg hadde driti meg loddret ut. Skjønte ikke helt de DIN/SEA målingene. TS2 kitet skal gi 340 med autolat og 350 med manuel. Tipper jeg fikk de 13 ekstra HK pga. grenrør og effektanlegg. Att: Alex88 Jeg har ikke dratt til polen enda. Gidder ikke å gjøre noe utvendig med bilen før våren er her. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha M-tech 2, alpina eller M3 frontfanger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 m3... er ikke noe å lure på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Har lyst til å lakke bilen Le-mans Blau, noen som har noen formeninger? Leker også med tanken på oransje. Men blir kansje litt for mye. Ikke så mange oransje e46 though Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Lemans blå er en utrolig lekker farge. Blir sikkert knall på e46n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Estoril-blå uten tvil Dødspen farge på E46 Ellers så er jo Alpinhvit (gjerne med sort tak) den ultimate fargen, men skal ha litt guts for å velge den EDIT: Litt bilder: Blir ikke stort mye penere enn dette Disse er forøvrig også ganske smooooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ellers så er jo Alpinhvit (gjerne med sort tak) den ultimate fargen, men skal ha litt guts for å velge den Den fargekombinasjonen er en sikker vinner spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Er ikke noe glad i hvit farge. Synes det er alt for mange av dem nå for tia. Blå er fargen for meg har bare hatt blåe biler i live mitt. Vet ikke om jeg skal velge Topaz (samme som jeg har nå). Estoril (lyse blå) eller LeMans (blått med mye lilla).... Lemans Estoril Topaz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Av de fargene hadde jeg tatt Lemansblå kanskje, men jeg har sett andre mørke blåfarger som jeg synes er mye finere. Ang. frontfanger så må du jo gå for M3 uten tvil. Har du sett bildene av 323n min? Ikke så utrolig bra bilder men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kjøpte meg M3 girkasse fra BN her på forumet idag. Skal hente den på tirsdag. Det er en S6S 420G. Noen som vet hvor mye den tåler? Vet 420 nm, men har lest et par steder at den skal tåle langt mer. Må bare ringe Birds garage i england og få byttet min 2.93 final gear ratio til 3.46 så blir bilen ganske hissig Blir vel handlet inn M3 frontfanger, sideskjørt og bakfanger fra koed nermere våren. Gidder ikke å montere det mens det fortsatt er så mye snø ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 *kremt* *kremt* http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link kanskje en m3 killer som fortjener dette.... *kremt* *kemt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hehe disse skal selge M3 turboen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Rå bil du har der Jeg synes du skal beholde den fine originalfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 alle blå farvene er pene alternativer, men jeg syns estoril blå er litt vel lys kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå