Der Barockengel Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 En ved campingplassen min har en slik og en Audi Qs7 eller hva den het. Tilbyr du bimmers-rabatter på campingplassen din? Har du drevet den lenge, forresten?
Fredrik Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Hovedproblemet med Think er at den er alt for dyr... folk flest vil ikke betale 200 festblanketter for en elektrisk bybil i 2009. Hadde en Think kostet 70-80000 kroner inkl. batteripakke så ville mange flere tenkt skitt au... la oss prøve en Think. I dag konkurrerer Think med f.eks en Polo fra VW og den får man fra Kr. 165000,-. Skal Think overleve som konsept bør man ha Tata Nano i tankene... den er veldig enkel og veldig billig... en perfekt ren bybil som kommer til å koste ca. 15000 Kroner i India.
Der Barockengel Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Men jeg tror det hadde vært en bedre investering enn hva Think noen sinne kommer til å bli. Helt enig - ikke minst kunne et norskeid GM tjent noen ekstra kroner på å selge teknologi for bedre rekkevidde til en småskalaprodusent som Think.
[space] Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Jeg trodde erlig talt ikke en think kostet mer enn 20.000-40.000, sånn ut fra utseende og bruksområde. Koster den 200.000 konkurrer den med en pent brukt e46 / focus / a4. Eller mini Copper S for å ta en mindre bil. Latterlig...
Der Barockengel Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Siden Toyota nå bruker Detroit-utstillingen til å varsle en mulig el-utgave av sin IQ, kan dette tyde på at tiden for små nisjeprodusenter kan være ute. Husk også at Toyota sitter med tildels betydelige eierinteresser i batteriprodusenten, noe f.eks. Think ikke gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå