-Martin- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg fant en merkelig bryter/deksel under dashbordet når jeg skulle bytte fotstøtten fra plast til M-tech i kveld... Det er sikkert noen her som vet hva det er og kan temme nysgjerrigheten min...? Et par bilder...
-Martin- Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Er det noe spesiellt den brukes til? Har det forresten noe å si at den åpnes? Jeg så det var noen plugger i lokket også.
Azeton Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er det noe spesiellt den brukes til? Har det forresten noe å si at den åpnes? Jeg så det var noen plugger i lokket også. Niks.. OBD2 kontakt vil si at det er kontakt til diagnose verktøy
Haug530D Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er det noe spesiellt den brukes til? Har det forresten noe å si at den åpnes? Jeg så det var noen plugger i lokket også. Niks.. OBD2 kontakt vil si at det er kontakt til diagnose verktøy Bruker ikke dette å være i motorrommet da?
Azeton Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Det jeg også trodde, Men nå svarte en annen kar her at det var OBD2 kontakten..
Wolfeh Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Det virker nesten litt sånn. Men er vel bedre at den er i kupeen en i motorrommet.
Yngvejos Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er ikke OBD2 alltid i coupeen? Tror de gikk over til det når de slutta med den runde kontakten.
Bimmerlars Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Det er en i motorrommet også. Den i kupeen tar seg av sikkerhetsdetaljer, som ABS, airbag osv. Den i motorrommet er generelt sett rettet mot motor og gir og andre ikke sikkerhetsdetaljer. Kontakt under dashbord kom vel på BMW i 1999 tror jeg
Deep Dish Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Her er fakta om OBD I og OBD II: http://en.wikipedia.org/wiki/On-Board_Diagnostics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå