Gå til innhold

Min e61 -Selges-

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lagen en post om nybila.. Er en 2005 e61 525d,reg sent 04,titangrau II.

Har hatt denne bilen et par mnd nå og må si den er utrulig god å ferdes med :D

Fikk den importert fra Tyskland da dette ble billigere.

Av noe utsyr kan nevnes: el komfortstoler med massasje, navi, sporsratt, xenon pdc m.m.

Bilen ble levert for montering av utvendig m pakke og lakkerte rails i bilens farge med en gang den ankom Norge. Og har i tilegg gjort noen små oppgraderinger som ledlys i ringer, superwhite i grøftlys, chromegrill og emblemer. Har også kjøpt ac schnitzer senkesett (30mm) som skal monteres til våren.

Sommerhjul har jeg ikke, men tenker 20" m6 hjul..

Orginal fra Tyskland

9jlm836fldt8pcdxlj5j.jpg

62z0xazi1udfo3y5e6lj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil - og går ut i fra du må ha fått denne VELDIG billig i Tyskland siden det svarte seg å handle der.. Høy kurs og alt det utstyret du nå ettermonterer så blir det vel spennende å se hva sluttsummen blir i forhold til å ha kjøpt en helt "ferdig" E61 her i Norge. Jeg tok inn min fra Tyskland til en kurs på rundt 8.0 og det utgjør nok en forskjell på ca 30'-40' i forhold til dagens kurs på en bil i denne prisklassen.. + dine planer ligger vel i størrelsesorden 40-50' av utstyr du ønsker på bilen

Hadde forresten vært skeptisk til å handle manuell fra Tyskland. I Tyskland er det en god del manuell gir og det utgjør faktisk liten forskjell i markedsrprisen i Tyskland om det er manuell eller automat. I Norge har derimot manuell gir STOR betydning på markedsprisen, altså for din del annenhåndsverdien på bilen.. Men for all del; noen foretrekker jo å kjøre manuell gir :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil - og går ut i fra du må ha fått denne VELDIG billig i Tyskland siden det svarte seg å handle der.. Høy kurs og alt det utstyret du nå ettermonterer så blir det vel spennende å se hva sluttsummen blir i forhold til å ha kjøpt en helt "ferdig" E61 her i Norge. Jeg tok inn min fra Tyskland til en kurs på rundt 8.0 og det utgjør nok en forskjell på ca 30'-40' i forhold til dagens kurs på en bil i denne prisklassen.. + dine planer ligger vel i størrelsesorden 40-50' av utstyr du ønsker på bilen

Hadde forresten vært skeptisk til å handle manuell fra Tyskland. I Tyskland er det en god del manuell gir og det utgjør faktisk liten forskjell i markedsrprisen i Tyskland om det er manuell eller automat. I Norge har derimot manuell gir STOR betydning på markedsprisen, altså for din del annenhåndsverdien på bilen.. Men for all del; noen foretrekker jo å kjøre manuell gir :lol:

Kjøper ikke bil til nestemann :wink:

Ble ca 40lappa billier enn en tilsvarende bil med automat i Norge. Og det er ikke automaten verdt for mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen og godt utstyrt E61, men føyer meg i rekken over torshov emblemet på panser. Har du noen bilder av de lakkerte railsene forresten? I første omgang kan du jo bytte til facelift komfortnakkestøtter, så jeg kan kjøpe de du har nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så har jeg handlet 30mm senk foran, og håper at dette kan gjøre litt på sportsligheten og utseenede samtidig som den forstatt blir brukende på alle vinterdager :)

Noen som har senket 30mm og kan bekrefte??

Lurer også på om jeg skal få den programmert ned 30 eller 20 bak..

Hvis noen har bilder med 30 senk på e61 så hiv dem gjerne ut..

Pen og godt utstyrt E61, men føyer meg i rekken over torshov emblemet på panser. Har du noen bilder av de lakkerte railsene forresten? :wink:

vthrh1km1qw77fd86z1f.jpg

b6enr95dd6s9mpnnwz9k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...