Gå til innhold

Min e61 -Selges-

Anbefalte innlegg

Det så faktisk overraskende bra ut. Jeg tror det har en del med fargen på bilen å gjøre. På en hvit eller sølv bil tror jeg ikke det hadde passet. Jeg har senket min 30mm foran og brukt stag til luftfjæring bak, alt fra Hartge. Knallfornøyd med kvaliteten og oppsettet på bilen. Ligger som en kanon i svingene og komforten er fortsatt i høyklasse til tros for 20" om sommeren..

asem4frlx7y0dzy56hcv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det så faktisk overraskende bra ut. Jeg tror det har en del med fargen på bilen å gjøre. På en hvit eller sølv bil tror jeg ikke det hadde passet. Jeg har senket min 30mm foran og brukt stag til luftfjæring bak, alt fra Hartge. Knallfornøyd med kvaliteten og oppsettet på bilen. Ligger som en kanon i svingene og komforten er fortsatt i høyklasse til tros for 20" om sommeren..

asem4frlx7y0dzy56hcv.jpg

Så veldig bra ut den senken din.

Tilsvarer de stagene dine 30mm senk bak også eller?

Litt vanskelig å se, men er det stor glippe mellom hjul og hjulbue?

Hvor breie hjul har du? Må vel bra bredde til for å fylle ut hjulbuene ordentlig..

Ser også at vinduene dine er mørke.. Tenker på å få proffsotet alle rutene (ikke frontruta så klart).

Har du orginalt eller ettersotet? Isåfall hvordan lysgjennomtregning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desverre ikke helt sikker på hvor mye de stagene tilsier. Send en mail til Hartge og hør med de. Det er ikke så stor glippe, men dersom du vil ha den skikkelig lav bør du nok gå for 40mm. Evt. 30mm + 10mm senkeskål. Har originalsotede ruter.

Kjører med 8,5x18 245/30 ZR 20 og 10x20 285/25 ZR 20 med hhv ET 18 og 24. De fyller bra ut. Jeg får akkurat lillefingeren mellom baksiden av felgen og innerskjermen bak.

pfsrdz3kjcyjpg660vp2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 2 weeks later...

Takker for fine tilbakemeldinger :P

Pen bil :D

Ang stuk så forstår jeg ikke helt hvem som ikke vil senke bak.. Er utrolig fett med litt stuk, altså at bilen er lavere foran. Men den må være lav bak og enda lavere foran.. :twisted:

Bilen er senket 30mm foran med senkefjærer og programmert ned 20mm på nivåreguleringa bak.

Men kunne kanskje tålt en halv cm til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...