Saltkjelen Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Det så faktisk overraskende bra ut. Jeg tror det har en del med fargen på bilen å gjøre. På en hvit eller sølv bil tror jeg ikke det hadde passet. Jeg har senket min 30mm foran og brukt stag til luftfjæring bak, alt fra Hartge. Knallfornøyd med kvaliteten og oppsettet på bilen. Ligger som en kanon i svingene og komforten er fortsatt i høyklasse til tros for 20" om sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det så faktisk overraskende bra ut. Jeg tror det har en del med fargen på bilen å gjøre. På en hvit eller sølv bil tror jeg ikke det hadde passet. Jeg har senket min 30mm foran og brukt stag til luftfjæring bak, alt fra Hartge. Knallfornøyd med kvaliteten og oppsettet på bilen. Ligger som en kanon i svingene og komforten er fortsatt i høyklasse til tros for 20" om sommeren.. Så veldig bra ut den senken din. Tilsvarer de stagene dine 30mm senk bak også eller? Litt vanskelig å se, men er det stor glippe mellom hjul og hjulbue? Hvor breie hjul har du? Må vel bra bredde til for å fylle ut hjulbuene ordentlig.. Ser også at vinduene dine er mørke.. Tenker på å få proffsotet alle rutene (ikke frontruta så klart). Har du orginalt eller ettersotet? Isåfall hvordan lysgjennomtregning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg er desverre ikke helt sikker på hvor mye de stagene tilsier. Send en mail til Hartge og hør med de. Det er ikke så stor glippe, men dersom du vil ha den skikkelig lav bør du nok gå for 40mm. Evt. 30mm + 10mm senkeskål. Har originalsotede ruter. Kjører med 8,5x18 245/30 ZR 20 og 10x20 285/25 ZR 20 med hhv ET 18 og 24. De fyller bra ut. Jeg får akkurat lillefingeren mellom baksiden av felgen og innerskjermen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Oppdateringer.. Senkesett, frontleppe og felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Se her ja, ble bra dette . Men skulle den vært litt lavere bak tro? Hviken type felg er dette, og hva slags dim'r er det på felg/dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Må kanskje programmeres ned litt til ja. Felgene er larzon innovation, 235-30-20 og 285-25-20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Vanvittig stilig front leppe. Men så jo veldig høy ut bak ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Fin 5`er! Jeg liker stuking, men det er vel en smaks sak. Jeg har litt sansen for 5 serien, men du har liksom tatt din et steg videre - stilren styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Nypolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det ble rett og slett nydelig med senk og nye felger, Kim! Jeg er vel en av dem som synes du skulle beholde høyden bak. Bilen fikk et flott stuk. Nå mangler bare et nytt panseremblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Veldig fin bil ja Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Pen bil Utrolig fete de felgene, er nok en av favorittene mine! Ang stuk så forstår jeg ikke helt hvem som ikke vil senke bak.. Er utrolig fett med litt stuk, altså at bilen er lavere foran. Men den må være lav bak og enda lavere foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Takker for fine tilbakemeldinger Pen bil Ang stuk så forstår jeg ikke helt hvem som ikke vil senke bak.. Er utrolig fett med litt stuk, altså at bilen er lavere foran. Men den må være lav bak og enda lavere foran.. Bilen er senket 30mm foran med senkefjærer og programmert ned 20mm på nivåreguleringa bak. Men kunne kanskje tålt en halv cm til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Veldig fin bil Men jeg må også si meg enig i at det panser emblemet ødela desverre mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå