Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om disse angeleyes ringene man får kjøpt på biltema passer e46 tuoring, med facelift men uten xenon?

og må du limes fast eller klipses?

og fungerer di bra?

Skrevet

syns du skal søke på det på forumet, mange tråder angående dem. Jeg har kun gode erfaringer med dem... Mange mener de er dårlige, rett og slett fordi di er fra tema...

Skrevet

står på siden deres at det er ccfl ringer. di koster jo ikke så mye så jeg tenkte og prøve di vis di passer på lytene mine. vil helst være sikker så jeg slipper og demontere lyktene først. ikke vil jeg lime di heller.

skal bytte lyktene senere så intil videre tenkte jeg bare og prøve.

Skrevet

Bare dårlig erfaring her ihvertfall.. Prøvde 4stk sett(!) og ingen av de varte lengre enn i 30min.. Han karen på biltema og sa det vare va tull med de og skjønte ikke hvorfor de ble fremdeles solgt (Så ikke ut som de hadde de lenger sist jeg var der men :P).. Men ringene så ut til å fungere da, var konverterene som tok kvelden med engang, så om du bruker en annen en kan jo det hende de vil fungere greit! Siste gangen pakket jeg de inn i mange sokker og teipet de godt fast så de ikke skulle bli ristet etc når jeg kjørte, men hjalp ikke det heller. Jeg hadde fått tak i ett par med Hella lykter så skulle bare prøve de ringene i orginal lyktene for å se om de funket.. Så styr unna sier jeg :wink:

Skrevet

Om du ikke kan kjøpe de på tema så må du passe på å ikke kjøpe de på gs også, elelr de på umitza, da dette er akkuratgt de samme kit'ene med akkuratt samme delenummer...

Skrevet

Bilen min har ringer fra biltema...

De har hvertfall fungert fint til nå!

Bilder kan ses i showoff tråden min med link i signaturen!

Skrevet
står på siden deres at det er ccfl ringer. di koster jo ikke så mye så jeg tenkte og prøve di vis di passer på lytene mine. vil helst være sikker så jeg slipper og demontere lyktene først. ikke vil jeg lime di heller.

skal bytte lyktene senere så intil videre tenkte jeg bare og prøve.

Står de skal passe e46 da men vet aldri, de skulle passe i min og men passet kun sånn ca og kun i den ene lykten av en eller annen merklig grunn. Måtte lime de fast i ene lykten.

Skrevet

Jeg har hatt mine i snart et år, og de har fungert helt smerefritt.

Og som S.Arnesen påpeker, så er de identiske med de ringene man får de fleste andre steder.

Skrevet

ok. ser at det står at di skal passe e46 med facelift og med xenon sånn jeg tolker det som står på siden deres. men er ikke det forskjell på xenon og halogen lyktene?

Skrevet

har hatt mine siden april i 08. jeg er veldig fornøyd. ikke noe problem. de er litt trege til å tenne når det er 15- ute. men kommer seg fort. de kostet meg 500. så jeg kjøpte for og prøve bare. hadde jeg ikke vært fornøyd hadde jeg kasta de. 500 er såppas billig at det er verdt et forsøk. og jeg angrer ikke 1 sekkund. kan også se bilder av mine i tråden om bilen min.

Skrevet

Byttet en "tenner/kontverter" som tok kvelden med etter ett par dager.

Har begynt og sjekke ut om alle ringer lyser hver gang jeg kjører hjemmefra, da det som regel tennes kun en uvilkårlig ring på hver side stor sett hver jævla gang jeg skal ut med bilen.

Må slå lyset av og på, så funker det som regel, men noen ganger må det slåes av/på en haug av ganger...

MØKK i grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...