Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Hehe aner jeg en lyspakke med lys under speilene? :)

Ja, jeg må få til noe sånt noe. Hadde igrunn tenkt jeg skulle handle org LED'ene som sitter i E60/E61 speilene, men disse koster 890kr stk og 1800kr for lys gidder jeg ikke. Hvertfall når jeg ikke vet om det er plass til de for de er ganske store.. Har derimot noen andre LEDs til den nette sum av 300kr.. Så da får vi se.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloebiz@ Hvor mye kunne du tenkt deg for speilene. Problemet med at det er el innfellbare er vel at motorene vil holde igjen speilet. Eller?

Wicky@ Aktive seter er såkalte massasjeseter. Det er puter i setene som pumpes opp og ned vekselvis for å stimulere bla korsyggen.

Salty.

De aktive setene jeg hadde i 530'en har kun massasje i stumpen, ikke ryggen.

Tror ikke det ble massasje i ryggen før E6* kom på markedet, disse kom vel også med ventilasjon?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at det kun er i stompen, men det er de som pumpes opp og ned vekselvis for å stimulere korsryggen. Aktive seter på E60/E61 er også helt lik som det er på E39, men det blir i tillegg levert Aktiv seteventilasjon (kjøling) og Aktiv setebreddejustering (som er massasje i ryggen/sidestøttene).. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo til salgs for rett pris, men nå skal jeg gjøre såpass mye med den i nær framtid at jeg ikke gidder å gi den bort heller. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å beholde bilen, men det kommer jo litt an på hva du ser for deg å kjøpe min for og hva jeg må ut med for din.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Bavaria Autozentrum "taksert" den sånn at ved privatsalg bør bilen averteres for mellom 180-195.000kr, men hva som er realistisk og ikke vet jeg ikke.. Den riktige kjøperen må jo uansett treffes ettersom 535i ikke er det Ola Normann kjøper.. :)

Skal bestille nye nakkestøtter i morgen. Jeg gleder meg til at setene blir som dette.. De gamle nakkestøttene med klargjøring for TV/DVD dvs. med braketter og utsparing selges rimelig dersom noen er interessert!! :D:D

12odumk2w0m5h4v5g2cz.jpg

qz11dlinqih99i87w09r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror de nye nakkestøttene fra E60/E61 pre-facelift komfortseter blir bra.. De er elektrisk justerbare slik de jeg har idag, men tilting og putene justeres manuelt. De tres inn i mekanismen som justerer nakkestøtta opp og ned så øvre del av bakseteryggen demonteres.. Skal komme med bilder og lage en liten DIY på hvordan man løsner bakplata og hvordan man bytter nakkestøtte.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror de nye nakkestøttene fra E60/E61 pre-facelift komfortseter blir bra.. De er elektrisk justerbare slik de jeg har idag, men tilting og putene justeres manuelt. De tres inn i mekanismen som justerer nakkestøtta opp og ned så øvre del av bakseteryggen demonteres.. Skal komme med bilder og lage en liten DIY på hvordan man løsner bakplata og hvordan man bytter nakkestøtte.. :D

stilig! Gleder meg til å se hvordan dette blir seende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...