Ron Jeremy Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Lekker den E39'en din Salty. En rekke meget smakfulle valg i mine øyne! Hvordan fikset du den pixelfeilen btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens. Det var faren til aloebiz.net som ordnet pixelfeilen for meg. Arbeidet tok en dag, men delene tok 2-3 uker fra de ble bestilt. Dette er ett vanskelig arbeid som må utføres på millimeteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Han har flere sett med deler nå så om det er fler vil fikse sitt instrument så er det bare å ta kontakt med han på ole@videotvservice.no Det er greit om bilen kan leveres i Mysen så han får testet om resultatet er bra. Litt prøve og feiling dette her siden det må være på millimeteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Veldig fornøyd med bilen og enda bedre blir det når LM'ene kommer på i Løpet av neste uke Ellers har det ikke skjedd store greiene med bilen annet enn hyppig bilpleie, men nå som sommeren står for tur er det vel kanskje på tide å starte litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Aiai! er det LM på vei? 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Ja, LM'er på vei i 8,5x19 og 9,5x19 med two-step lip.. Rondellene dyttes over på 528i'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 oohhh.. Dette blir jo bare kjempe bra =) Fikk lyst på slike ringer i meteret mitt jeg oxo nå.... men har ikke turt og kjøpt det pga jeg var sikker på dette var en skikkelig drittjobb.. men hvis det tar en 10-15min så er dte nok ikke mulig det blir det på meg oxo hihi.. Men de setene dine tok kaka, faen for noen selter.. Jeg vil oxo ha seter med luksus i =) Gleder meg til og se mer av dette her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Takk for det Rumenimu.. Når det gjelder ringene i instrumentet var dette en smal sak. De løsner instrumentet og drar det ut (det er to skruer på h/v side av rattstammen bak interiørlista og 2-3 stk i overkant av instrumentet. Deretter tar du av ramme og kontakter før du demonterer. Mener å huske det var 4-5 skruer du måtte skru ut slik at instrumentet deles.. Deretter er det bare å sette inn ringene igjen Setene er flotte og jeg syns det ble enda mer særpreg ved å bruke E60 nakkestøtter.. Hvis alt går etter planen skjer det en del på utsiden av bilen nå i Juni mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Jeg gleder meg, Saltkjelen! Dette blir ordentlig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 men Saltkjelen. Måtte du skru av rattet når du skulle ha ut instrumentet? Eller er det nok å bare dra ut rattet og dra det ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Jeg håper og tror det kommer til å bli bra Richie.. Da er det hvertfall spikret.. Nye deler og lakk helgen 18,19,20 Jun.. Trenger jeg si mer? Måtte ikke skru av rattet. Tilt det helt ut og ned så får du ut instrumentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Takk for det =) Får vel ringene i posten snart jeg også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Trenger jeg si mer? Nope jeg skal telle minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Div M-saker og den del annet ankommet.. Noe mer med levering til Mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå