Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens. Det var faren til aloebiz.net som ordnet pixelfeilen for meg. Arbeidet tok en dag, men delene tok 2-3 uker fra de ble bestilt. Dette er ett vanskelig arbeid som må utføres på millimeteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veldig fornøyd med bilen og enda bedre blir det når LM'ene kommer på i Løpet av neste uke :)

Ellers har det ikke skjedd store greiene med bilen annet enn hyppig bilpleie, men nå som sommeren står for tur er det vel kanskje på tide å starte litt igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oohhh..

Dette blir jo bare kjempe bra =)

Fikk lyst på slike ringer i meteret mitt jeg oxo nå....

men har ikke turt og kjøpt det pga jeg var sikker på dette var en skikkelig drittjobb..

men hvis det tar en 10-15min så er dte nok ikke mulig det blir det på meg oxo hihi..

Men de setene dine tok kaka, faen for noen selter..

Jeg vil oxo ha seter med luksus i =)

Gleder meg til og se mer av dette her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Rumenimu.. Når det gjelder ringene i instrumentet var dette en smal sak. De løsner instrumentet og drar det ut (det er to skruer på h/v side av rattstammen bak interiørlista og 2-3 stk i overkant av instrumentet. Deretter tar du av ramme og kontakter før du demonterer. Mener å huske det var 4-5 skruer du måtte skru ut slik at instrumentet deles.. Deretter er det bare å sette inn ringene igjen :D

Setene er flotte og jeg syns det ble enda mer særpreg ved å bruke E60 nakkestøtter.. Hvis alt går etter planen skjer det en del på utsiden av bilen nå i Juni mnd.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror det kommer til å bli bra Richie.. Da er det hvertfall spikret.. Nye deler og lakk helgen 18,19,20 Jun.. Trenger jeg si mer? 8)

Måtte ikke skru av rattet. Tilt det helt ut og ned så får du ut instrumentet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...