rt007 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Var det deg jeg så hos GS bildeler i Oslo på mandag? Nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Venter i spenning!! Så kan du ta "M3" min som delbet når jeg kjøper denne..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 rt007 @ Ja det kan vel stemme at jeg var i godtebutikken på Mandag.. Var det du som kjørte en touring med grått senter? Kjørte forbi meg nede i krysset på vei nedover mot sentrum? Richie @ Får inderilig håpe at det blir bra, har troa nå. Klart vi tar 3M'en din som delbetaling, alt til sin tid. Betryggende hadde det hvertfall vært om du ble neste eier. Da får bilen ett godt liv videre! Har forresten fått tak i noen gråe dørsider i skinn nå i skrivende øyeblikk.. Så får vi se når jeg får disse i hus da disse befinner seg i Sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hehe.. alt til sin tid! Kan ikke kjøpe nå, så du må vente en liten stund altså! Høres ut som en plan Moro med dørtrekk! Sleng opp bilder når du har fått alt i orden =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Saltkjelen: Ja det var meg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 er dessverre ikke tuv papirer på spacerne....men spacere er vel ikke godkjent uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Richie @ Så fremt vi har en plan er jo hvertfall det en start.. hehe rt007 @ Stemmer, stemmer.. Flott bil du har også. Får slenge av en prat neste gang Wicky @ Ja, nei, det er vel kanskje riktig det. Da spiller det jo forsåvidt ikke noen rolle. Har du disse spacerene om jeg kontakter deg etter lønning i slutten av denne mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 jada...bare si ifra så fikser vi spacere med bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 jada...bare si ifra så fikser vi spacere med bolter Flott.. Spacere og en liten 3,5 liters V8 sammenkomst i Oslo blir trivelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 høres ut som en plan kanskje jeg til og med stjeler felga dine..hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Hørtes ikke så dumt ut, men da må jeg nesten stjele 15.000kr av deg slik at jeg får kjøpt meg GS Concave i 20"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 de er jeg også keen på..hmmm...kanskje neste år..hmm..men de concave felgene i 22 tom hadde vært rått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 nydelig e39! riktig motor og! liker godt den blåfargen der! pent med bbs lm også! blir sikkert drittøff med mfangere og kanskje skikkelig eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Takk for det space-ace. Mototen er kjempeflott og maler som en katt. Blir spennende når ny eksos kommer på plass, må bare få montert alt jeg har liggende og dreid ferdig eksoshalene. Foreløpig ligger i i noen 5-8-kg's tunge kladder i rustfritt stål. Har forøvrig fått tak i matt folie, så istedefor å bytte til shadowline gir jeg folien ett forsøk. Enormt stor forskjell, men dette tar tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Det tar tid, men blir ufattelig sexy! Håper du tar av listene når du trekker om, mye lettere det vettu saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå