Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

rt007 @ Ja det kan vel stemme at jeg var i godtebutikken på Mandag.. Var det du som kjørte en touring med grått senter? Kjørte forbi meg nede i krysset på vei nedover mot sentrum?

Richie @ Får inderilig håpe at det blir bra, har troa nå. Klart vi tar 3M'en din som delbetaling, alt til sin tid. Betryggende hadde det hvertfall vært om du ble neste eier. Da får bilen ett godt liv videre! :)

Har forresten fått tak i noen gråe dørsider i skinn nå i skrivende øyeblikk.. Så får vi se når jeg får disse i hus da disse befinner seg i Sverige.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richie @ Så fremt vi har en plan er jo hvertfall det en start.. hehe :)

rt007 @ Stemmer, stemmer.. Flott bil du har også. Får slenge av en prat neste gang :)

Wicky @ Ja, nei, det er vel kanskje riktig det. Da spiller det jo forsåvidt ikke noen rolle. Har du disse spacerene om jeg kontakter deg etter lønning i slutten av denne mnd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det space-ace. Mototen er kjempeflott og maler som en katt. Blir spennende når ny eksos kommer på plass, må bare få montert alt jeg har liggende og dreid ferdig eksoshalene. Foreløpig ligger i i noen 5-8-kg's tunge kladder i rustfritt stål.

Har forøvrig fått tak i matt folie, så istedefor å bytte til shadowline gir jeg folien ett forsøk. Enormt stor forskjell, men dette tar tid.....

pol6eppjda8rivx2688i.jpg

k6i1efa7nalrw1qtb7yt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...