Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Jøss, her var det kommet noen hyggelige kommentarer.. :)

Ralph @ Antar at jeg kommer nedover til neste helg, men er ikke helt sikker ennå. Jobber en del i helgene, men rekner med å ta meg fri neste. Sandefjord - Strømstad ferja? :)

Just @ At du liker bilen må jeg jo ta som ett kompliment.. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralph @ Antar at jeg kommer nedover til neste helg, men er ikke helt sikker ennå. Jobber en del i helgene, men rekner med å ta meg fri neste. Sandefjord - Strømstad ferja? :)

Supert, bilen skal inn til lakkern for å fikse noe småtteri denne uka så da er den kanskje klar til helga, får se om jeg skal jobbe noe ekstra eller ikke.

Ring gjerne på 97597684 eller send sms når du er på vei nedover.

Er Sandefjord - Strömstad ferja ja, Viking=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caaatooo @ Takk for det. Til slutt blir den nok meget bra, til tross for noen parkeringsbulker og slikt som får taes senere. Gleder meg hvertfall til å begi meg ut på Swissvax produkter og håper de står i stil til prisen.. 8)

Ralph @ Flott. Får da håpe at bilen eventuelt blir klar til helgen igjen og så slår jeg på tråden om jeg tar turen nedover. Du kjenner vel ikke tilfeldighvis en Mr. Svensson fra Sandefjord..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralph @ Flott. Får da håpe at bilen eventuelt blir klar til helgen igjen og så slår jeg på tråden om jeg tar turen nedover. Du kjenner vel ikke tilfeldighvis en Mr. Svensson fra Sandefjord..? ;)

Tror du må utdype deg litt mer angående Mr. Svensson.

Kommer ikke på noen med det etternavnet i farta, hørtes veldig Svensk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig pakke fra Swissvax. Denne inneholdt i første omgang diverse påføringpads, Blau-Weiss voks, Cleaner Fluid Regular og Autobahn felgvoks. Blir jo til at jeg utvider dette sortimentet sakte men sikkert også. Skal ta en full detailing på bilen med våtsliping før vinteren tenker jeg. Etter å ha bare brukt Meguiars og Autoglym skal det nå bli spennende å ta i bruk Swissvax.

Fikk også levert litt plastikk, lokari skjermer og deksel under motoren for M-fronten så det blir ordentlig med en gang. Tenkte jeg så skulle bestille Hamann frontleppe før jeg går til innkjøp av eksos, men begge deler bør vel være rundt hjørnet om ikke så altfor lenge. Alt monteres i løpet av helga :D

11t16k5cwh9tid1e21o1.jpg

i6598tnlgrf0aoh2gyhw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så vidt det var testet både wax'en og cleaner fluiden i går og etter en liten med runde av denne fremstår lakken som dypere og mer glandsfull. Veldig enkel å jobbe med og lukter usedvanlig godt. Må vel få tatt en 2-stegs maskinpolering på den med tilhørende våtsliping av enkelte deler før vinteren, så blir det nok veldig bra... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice =) Har frista å kjøpe sånt kit flere ganger :)

Jeg er satt opp for jobb hele fredag og første tur lørdag, ring meg på lørdag om du er i sandefjord så får vi se om jeg jobber eller ikke.

Tipper det blir jobbing på søndag også.

Må jobbe for å holde den kjerra i gang^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har alltid gjort det for mitt vedkommende også, men fant ut at nå må jeg virkelig ta steget videre. Enn så lenge virker produktene helt fantastisk, så det skal bli spennende å få sett resultater i løpet av helga.

Ja, jeg slår på tråden om jeg er i Sandefjord på Lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...