Mikael-B Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Gratulerer med SV produkter! Kremen av detailing dette Dessuten den perfekte voks for lakken din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Ja, det er vel ikke noe skvip. Prøvde litt maskinpolering tidligere idag også og det gjør jo sine underverker dette. Swissvaxen er herlig å jobbe med samtidig som det dufter helt fantastisk. Gir også fin dybde og glans i lakken, så dette er produkter som anbefales. I tillegg er voksen relativt drøy, så her har man voks framover også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Nydelig bil dette her! Så ut til å bli er herlig resultat! Tar du en runde på Volvoen for meg el? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 saaatan så rå den der er!! kan ikke huske å sett noe finere e39, alt er helt nydelig. Også er det guddommelig med v8 i BMW Planer om å ha den en god del år du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Tusen takk for usedvanlig hyggelige kommentarer folkens Richie @ Ingen problem å ta Volvoen din, skal vi si... i morgen? Just @ Blir vel å beholde den en stund nå, skal riktignok sies at jeg har fått en telefon med forespørsel om å bytte i en ombygd E34 M5, men slik det ligger an nå blir det nok å beholde denne. Jeg må si at V8 passer E39 som hånd i hanske og ekstra moro har det vært når folk kommer bort for å titte på maskineriet. Senest når jeg skiftet lyspære kom det en trivelig kar bort... Har forøvrig fått kleisa på M-fangeren bak idag og montert lokari og div. annet plastikk. I den anledning må jeg jo si at det var deilig å få vasket skikkelig bak all plastikken også og fått på litt polish. Selv eksosen fikk gjennomgå en polering, så må jeg nesten få sveiset på noen nye endehaler da det rett og slett ser pinlig ut med den bortgjemte stussen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Du vurderer ikke 4 stusser? Bare det som mangler, så er den akkurat slik en E39 burde være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Jeg har vurdert det, men fant ut at jeg ikke ville bedrive med masse uoriginalt rørleggerarbeid. Alternativt hadde jo selvfølgelig eisenmann vært noe, men vil aller helst ha skikkelige bakpotter på begge sider og for mitt vedkommende er kapping og sveising av den originale reservehjulsbrønnen helt uaktuelt. Vi får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Fantastisk flott E39, så lengre oppe at du også vurderte Hamann leppe, det tror jeg vil ta seg veldig bra ut på denne bilen. Utrulig blank og fin i lakken forresten.. Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Nå begynner virkelig denne bilen og bli perfekt Saltkjelen!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Nydelig bil du har der nå, begynner å savne E39'en når jeg ser den der Bare styr unna "M5" eksos, syns det er penere med 2x76mm på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bare styr unna "M5" eksos, syns det er penere med 2x76mm på E39. Fullstendig enig! Vurderer ikke salg? Denne er jo akkurat sånn jeg vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bare styr unna "M5" eksos, syns det er penere med 2x76mm på E39. Fullstendig enig! Vurderer ikke salg? Denne er jo akkurat sånn jeg vil ha det Hei hei hei, denne er reservert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Så jeg deg igår?Fulgt av en annen blå e39 med m-look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Haug @ Jeg vurderer faktisk å selge ettersom jeg har funnet en interessant bil, men denne må jeg eventuelt ha mer i boks før jeg selger. Dersom du er interessert er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å ta kontakt på f.eks PM. Richie @ Hehehe, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Wicky @ hmm, når du sier det så kan vel faktisk det stemme. Du kom vel ut av Autoarena før Oslo bilsenter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå