Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt

Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er vel ikke noe skvip. Prøvde litt maskinpolering tidligere idag også og det gjør jo sine underverker dette. Swissvaxen er herlig å jobbe med samtidig som det dufter helt fantastisk. Gir også fin dybde og glans i lakken, så dette er produkter som anbefales. I tillegg er voksen relativt drøy, så her har man voks framover også.. 8)

98uo7hn0zilf45uj4bbo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for usedvanlig hyggelige kommentarer folkens :)

Richie @ Ingen problem å ta Volvoen din, skal vi si... i morgen? ;)

Just @ Blir vel å beholde den en stund nå, skal riktignok sies at jeg har fått en telefon med forespørsel om å bytte i en ombygd E34 M5, men slik det ligger an nå blir det nok å beholde denne. Jeg må si at V8 passer E39 som hånd i hanske og ekstra moro har det vært når folk kommer bort for å titte på maskineriet. Senest når jeg skiftet lyspære kom det en trivelig kar bort... :lol::)

Har forøvrig fått kleisa på M-fangeren bak idag og montert lokari og div. annet plastikk. I den anledning må jeg jo si at det var deilig å få vasket skikkelig bak all plastikken også og fått på litt polish. Selv eksosen fikk gjennomgå en polering, så må jeg nesten få sveiset på noen nye endehaler da det rett og slett ser pinlig ut med den bortgjemte stussen.. ;)

5hmf5gvjo1fyb9vrn9ss.jpg

u9l8yfw1do57hea5zwin.jpg

rboqqnduvslcl1nlacf9.jpg

llivj0zfxd627um1hazr.jpg

01f7dsf60glis2oav3br.jpg

1h5vczueizq680wd3hbd.jpg

ipkd7lndypwf7rllhvob.jpg

ajpycl8riwabzkzym2nd.jpg

qzpvztruefi8c2pyen0a.jpg

fpd9y3n65owm6ceknp5m.jpg

hbh5g7gk7g3mzv0slrmn.jpg

927xq9bd03zlmczb7uf1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert det, men fant ut at jeg ikke ville bedrive med masse uoriginalt rørleggerarbeid. Alternativt hadde jo selvfølgelig eisenmann vært noe, men vil aller helst ha skikkelige bakpotter på begge sider og for mitt vedkommende er kapping og sveising av den originale reservehjulsbrønnen helt uaktuelt. Vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Haug @ Jeg vurderer faktisk å selge ettersom jeg har funnet en interessant bil, men denne må jeg eventuelt ha mer i boks før jeg selger. Dersom du er interessert er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å ta kontakt på f.eks PM.

Richie @ Hehehe, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-)

Wicky @ hmm, når du sier det så kan vel faktisk det stemme. Du kom vel ut av Autoarena før Oslo bilsenter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...