Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Nei, ikke for øyeblikket annet enn at jeg trolig kjøper meg justerbart senkesett og Eisenmann-eksos. Venter også på div lakk, men vurderer å drøye igjen til våren. Driver også med oppkobling av aktive seter og slikt pjask som jeg har vært for lat til å drive med tidligere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det richie. Mesteparten er solgt, men pga. finns idiotiske løsning om at man ikke kan endre annonsens innhold så får den bare stå ut.

Har forøvrig bestilt dørsider i skinn som skulle ha kommet på Fredag, men har foreløpig ikke fått noen telefon ang. dette, så de kommer vel helt sikkert til uka... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med handelen Richie? :-)

Nå har jeg fått beskjed om at interiørdelene mine har kommet fra Sverige, så da blir det å hente dette i løpet av uka. Funderer også på om jeg vil bytte til Individual Antrazit taktrekk som jeg får tak i for en rimelig penge, men dog usikker på om jeg får tatt ut taktrekket med frontrute på eller om den er såpass bøyelig til å kunne få ut av døra?

Har også noen andre deler på lur som jeg håper å få lagt inn bestilling på snart... Det finns så utrolig mye ute på markedet at man ikke vet hva man skal prioritere først - av alle godsakene.. :twisted:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med handelen Richie? :-)

Nå har jeg fått beskjed om at interiørdelene mine har kommet fra Sverige, så da blir det å hente dette i løpet av uka. Funderer også på om jeg vil bytte til Individual Antrazit taktrekk som jeg får tak i for en rimelig penge, men dog usikker på om jeg får tatt ut taktrekket med frontrute på eller om den er såpass bøyelig til å kunne få ut av døra?

Har også noen andre deler på lur som jeg håper å få lagt inn bestilling på snart... Det finns så utrolig mye ute på markedet at man ikke vet hva man skal prioritere først - av alle godsakene.. :twisted:8)

Ikke handel riktig enda, tar litt tid dette her.. hehe! Kjør på med svart taktrekk! Hadde det i 320n jeg hadde for en tid tilbake.. nydelig! Fatter hadde vel dette i 535ia han hadde selv. Du får ut trekket i bakdøra.. hvertfall der jeg fikk ut trekket :) Fort gjort å ordne det! Pøs på med bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg svart taktrekk ja, det gjør så utrolig mye!=) Du for det også ut bakdøra, trenger ikke demontere noe rute. Men det er ikke spesielt bøybart ;)

tørr jeg spørre hvor du jobber? Der du sto å polerte så det veldig rent og pent ut:)

Når skal du komme til Tromsø så Caaaaaato og jeg kan se på herligheten? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg se om jeg ikke får ordnet meg sort taktrekk og sort hattehylle mer rollo når jeg først er i gang.. Hallen befinner seg i Oslo, men hvor vil jeg holde for meg selv da den ikke er åpen for allmenn bruk (er du i Oslo skal vi selvsagt vaske og polere i hallen).. Ett stikkord kan jo imidlertid være lastebil.. ;)

Turen til Trosmø kan arrangeres når jeg blir sponset av Statoil i bensin... :lol:

Fra spøk til revolver så vet jeg ikke, men det kan jo ikke være umulig at turen bringer oppover en gang for en flott kjøretur.. Det er hvertfall ingen umulighet at jeg tar turen opp til Måløy i sommer og da selvfølgelig til Saltkjelen.. En sammenkomst kunne jo da ha vært mulig... :)

Har forøvrig tatt en god og deilig vintershine på bilen... Kjørt på med en mild effekt av Swissvax Cleaner Fluid og Swisswax Car Bath, samt vokset bilen med Swissvax Blau-weiss. Vinterfelgene og eksosen er polert med Meguiars NXL metal-polish og deretter vokset med Swisswax Autobahn. Sommerfelgene har også fått lik runde til vinteropplaget.. :D

j4ysm1gjy8hw30y0ffsy.jpg

x1fjc5ti89xo2toacqf9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky @ Helt klart, når passer det for deg? ;)

Maloi @ Det skal jeg gjøre, men det forutsetter at du og caaatooo også gir beskjed når dere skal nedover.. Det er plass til en eller to biler til, så det morsomste hadde jo vært om det var en til på plass.. :)

ervik @ Tusen takk for det. Begynner å bli fornøyd, bare jeg får i havn de siste ønskene mine.. :)

Space-ace @ Ja, Swissvax produktene gir en fin og weet finish. Deilige produkter å jobbe med, samtidig som det dufter helt hinnsides godt. Verdt hver krone! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...