Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Det var igrunn litt ironisk ment, men da er det heller bedre at du er med å polere. Har liksom litt å stri med på mine egne biler og stooor mangel på tid.. Jeg skal imidlertid ha en fyr til å ta full detailing på en del av familiens biler, så da går det jo sikkert an å slenge seg på der etterhvert (bedre pris).. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørsidene kom endelig i hus i går og jeg fikk samtidig med noen M-tech karmlister. Som en bonus på dørsidene var de dønn strøkne, uten slitasje eller hakk og bakdørene hadde rollo.. Det medfører at jeg nå, uansett må gå for rollo i bakruta. Noe annet vil jo se rart ut.. Godt utstyrt bil blir riktignok etterhvert.. :lol:

Wicky @ jeg gir deg beskjed når det blir aktuelt.

i5f3adwhdpstusjq2e69.jpg

seumkpm1jssyozi2x2wa.jpg

3wd3qkjvm2bmdwwsyzdt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi satser på at det blir bra til slutt. Får tak i sort taktrekk veldig billig, så skal ikke se bort ifra at jeg kjører på med dette også. Tror det gir en fin kontrast i forhold til det gråe interiøret.

RR'en er innenfor familien. Vogue 3,0d Supercharged med et fantastisk eksosanlegg som gir en helt enorm lyd.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael @ Ja, det kan forsåvidt stemme, men har sett dette i virkeligheten og det gir samtidig en veldig fin stemning i bilen når det er mørkt. Men vi får se hva det blir til. Utstyr og gadgets er morsomt! :D

Richie @ Ja, jeg kjøper org hattehylle med elektrisk gardin. Har jo bryterpanelet for dette, så da kan jeg like gjerne gjøre det når halve interiøret skal ut igjen. Må nesten få meg PDC også, så trenger jeg bare å sette blindlokk over S EDC.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richie @ Ja, vi får jo satse på det. Kjøpet er jeg veldig fornøyd med, har ikke angret et sekund. Det har jo heller ikke vært noen problem med bilen, så det virker som en godt bygd bil. :D

Paukri @ Har sett (og snakket med kjøperen) dette, men usikker på hva jeg vil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gutter. Gode kommentarer og innspill varmer og gir inspirasjon til videre oppgraderinger.. :)

Har montert dørsidene idag og fytti hel...., hvor mye bedre dette ble. En stor forbedring av totalinntrykk og kvalitetsfølelse. Helt fantastisk. Ganske sprøtt å se hvor stor forskjell det er på stoff og skinn i dørpanelene... :D

Venter på en del oppheng og festeanordninger i forbindelse med rollo'en, samt noe annet snacks.. :D

guycnxuq7blcefwblqbx.jpg

lnyaeiptl450zpjrdrqz.jpg

q7ftzu1ha58coznqi4qy.jpg

luwp0r63ap38dayftcc0.jpg

g26tjjlvaa9e6kbar1f3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...