wicky124 Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Passer for meg egentlig når som helst...Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Det var igrunn litt ironisk ment, men da er det heller bedre at du er med å polere. Har liksom litt å stri med på mine egne biler og stooor mangel på tid.. Jeg skal imidlertid ha en fyr til å ta full detailing på en del av familiens biler, så da går det jo sikkert an å slenge seg på der etterhvert (bedre pris).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 åjaa....hmmm....ja kan godt joine på polering jeg...no stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Dørsidene kom endelig i hus i går og jeg fikk samtidig med noen M-tech karmlister. Som en bonus på dørsidene var de dønn strøkne, uten slitasje eller hakk og bakdørene hadde rollo.. Det medfører at jeg nå, uansett må gå for rollo i bakruta. Noe annet vil jo se rart ut.. Godt utstyrt bil blir riktignok etterhvert.. Wicky @ jeg gir deg beskjed når det blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Blir lekkert med komplett skinninteriør, rollo etc... Skal du bytte taktrekket også? Vi byttet dette på en E36 coupe.. Det var litt stress å få ut fordøren, men det er fullt mulig... Men er kanskje vanskeligere på E39 med mindre dører og lengre tak.. Nå, er det din Range Rover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Ja, vi satser på at det blir bra til slutt. Får tak i sort taktrekk veldig billig, så skal ikke se bort ifra at jeg kjører på med dette også. Tror det gir en fin kontrast i forhold til det gråe interiøret. RR'en er innenfor familien. Vogue 3,0d Supercharged med et fantastisk eksosanlegg som gir en helt enorm lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Det eneste jeg synes er dumt med sort taktrekk er at bilen virker litt mindre innvendig, men ser jo ganske bra ut Så ut til å være pene de dørsidene ja! Blir nok en heftig utstyrt E39 tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Ser meget bra ut! Hadde gardinen i bakdørene og bakvinduet selv i 528ia jeg hadde for noen år siden, ganske behagelig! Regner med du kobler opp elektrisk som sådan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Mikael @ Ja, det kan forsåvidt stemme, men har sett dette i virkeligheten og det gir samtidig en veldig fin stemning i bilen når det er mørkt. Men vi får se hva det blir til. Utstyr og gadgets er morsomt! Richie @ Ja, jeg kjøper org hattehylle med elektrisk gardin. Har jo bryterpanelet for dette, så da kan jeg like gjerne gjøre det når halve interiøret skal ut igjen. Må nesten få meg PDC også, så trenger jeg bare å sette blindlokk over S EDC.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Dette blir en svært velutstyrt bil i ditt eie! Virker som du er fornøyd med den, så må ha vært et godt kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25370708 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Richie @ Ja, vi får jo satse på det. Kjøpet er jeg veldig fornøyd med, har ikke angret et sekund. Det har jo heller ikke vært noen problem med bilen, så det virker som en godt bygd bil. Paukri @ Har sett (og snakket med kjøperen) dette, men usikker på hva jeg vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Misunnelig på di innstegslistene dine!=) Bilen kommer jo til å bli helt sykt gjennomført:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 fy så pent! skulle gjerne hatt bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Takk for det gutter. Gode kommentarer og innspill varmer og gir inspirasjon til videre oppgraderinger.. Har montert dørsidene idag og fytti hel...., hvor mye bedre dette ble. En stor forbedring av totalinntrykk og kvalitetsfølelse. Helt fantastisk. Ganske sprøtt å se hvor stor forskjell det er på stoff og skinn i dørpanelene... Venter på en del oppheng og festeanordninger i forbindelse med rollo'en, samt noe annet snacks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå