Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Veldig hyggelig å høre fra deg igjen Steffan. Touringen din har blitt innmari lekker.. 8)

Man får nok ikke justert 2x83mm lenger opp ettersom 2x70mm på det viste bildet allerede er trukket maksimalt opp. Da må man isåfall gå løs på diffusor, men det er ikke veldig mye mer man får justert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakpotten er bestilt fra Schmiedmann selvfølgelig..

What Lasse!?, uten å høre med oss GS-gutta først [-X Vi skaffer også Eisenmann vettu ;-)

Skaffer dere Eisenmann? Det var jeg så absolutt ikke klar over, tidligere har det vel bare vært supersport og liknende..? :-)

Ingen problem Hafsmo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjørt inn en bestilling, så det er 2x70mm som kommer. Jeg tror det skal bli rimelig bra uansett, så får man jo heller se hvor fornøyd eller misfornøyd man blir. Jeg tror, i likhet med Ellingsen, at bilen fremtrer mer original ut med 2x70mm enn 2x83mm. Ønsket mitt var i utgangspunktet 2x76mm, men denne kombinasjonen er kun mulig med fire blås.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x70 er uten tvil det aller peneste! Godt valgt! gleder meg til å se resultatet! Synes GS burde legge ut prisinfo på Eisenmann på sidene sine, da vi BMW idioter er svært opptatt av det så altfor dyre, men utrolig deilige eksosanleggene deres... hehe.. enda en grunn til å holde seg unna Schmiedmann :D

Gleder meg til å få sett denne live altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakpotten er bestilt fra Schmiedmann selvfølgelig..

What Lasse!?, uten å høre med oss GS-gutta først [-X Vi skaffer også Eisenmann vettu ;-)

Skaffer dere Eisenmann? Det var jeg så absolutt ikke klar over, tidligere har det vel bare vært supersport og liknende..? :-)

Ja. Eisenmann,Supersprint,Sebrig,Hamann,Hartge,AC Schitzer og Supersport eksos som du sa.

Blir nok best med 2x70 på vogna di tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x70 er uten tvil det aller peneste! Godt valgt! gleder meg til å se resultatet! Synes GS burde legge ut prisinfo på Eisenmann på sidene sine, da vi BMW idioter er svært opptatt av det så altfor dyre, men utrolig deilige eksosanleggene deres... hehe.. enda en grunn til å holde seg unna Schmiedmann :D

Gleder meg til å få sett denne live altså!

Jeg er veldig spendt selv, så dette gleder jeg meg til. Skulle vel nesten hatt noen grenrør og slikt også, men det hadde blitt en kostbar affære. Vi får ordne ett møte når den blir "komplett". Også har vi jo vårmønstringen om noen måneder hvor jeg går utifra at du kommer med en nylakkert hvit E36 med M-optikk..? ;)

Ser her ja, blitt snop den 535en din etterhvert! :)

Tusen takk for det. Din bil har jo også blitt det samme. Husker jeg så den på finn helt standard.. 8)

Ja. Eisenmann,Supersprint,Sebrig,Hamann,Hartge,AC Schitzer og Supersport eksos som du sa.

Blir nok best med 2x70 på vogna di tror jeg. :)

Går vel utifra at dette er noe som har kommet i det siste Joar? Kommer dette ut på nettbutikken eller blir det kun ved forespørsel over disk? Jobber du på Tirsdag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...