Joffen92 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Utrolig gjennomført E39! respekt for all tiden og alle pengene du har lagt i denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Herregud den bilen er så pen!! HELT RETT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bacardi321 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Må si at dette her e vel den stiligste og peneste BMW'en eg har sett på bimmers. Mer strøken bil skal man JAMMEN lete lenge etter!!! Har selv en E39 som skal gjøres en del med. Gratulerer så mye med denne bilen. Applaus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 VAKKERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Tusen takk for god ordene. Her var det mange overveldende kommentarer! Tenkte jeg skulle få lagt om til sommerdekk denne uka, men er litt usikker mht. at det er spådd opp til 10 minusgrader den kommende uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Må si du har store planer for bilen, og du gjør jo bare de rette tingene Ble jo utrolig bra med Eisenmann på den da. Så det frister med sommerhjul hos deg også hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Hei! Må bare si at bilen din er rå ! Virkelig gjort en god jobb med denne:)! Har også et spørsmål til deg:)! Hvordan gikk monteringen av fangeren din:p?, passet den perfekt eller måtte modifisering til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Hehe, sommerhjulene frister definitivt kjennern, men opplevde idag at det fortsatt er glatt i et par skyggeparier på veiene. Det er jo spådd noe kaldere i området vårt, så det er vel ingen ufordel å vente noen dager til. Selv tror jeg at det siste snøfallet har vært.. Monteringen av fangeren gikk fint. Personlig syntes jeg ikke det var noen perfekt passform på denne GS fangeren, så dersom du er opptatt av at det skal være helt perfekt så bør du gå for en original. Jeg har justert min så godt det lar seg gjøre. For all del - til å være en replica fanger så er det vel en av de bedre. Ved et nytt støtfangerbytte så er det imidlertid kun originalt som duger for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ved et nytt støtfangerbytte så er det imidlertid kun originalt som duger for min del.. Alså orginal m fanger? Vet du eventuelt hva prisen er på en slik:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Hvor store er sommerfelgene dine, og hvor store dekk har du på de? Har 8,5/9,5x19" felger liggendes, men vet ikke helt om jeg skal gå for 235 foran og 265 eller 255 bak. Leste i den dekk/felg-dim tråden, der hadde du visst 19" felger med 265 bak, har du noen bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Hvis du skal space eller kjøre litt lavt senere, burde du gå for 225/35 og 245/30 bak. Da slipper du subbing hvis du skal kjøre litt lavt og du slipper å valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Blir ikke noe spacing med det første, men han skal jo smake asfalt. Så kanskje det er litt greit med litt smalere dekkbredde ja. Takk for info, Mikael! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Ved et nytt støtfangerbytte så er det imidlertid kun originalt som duger for min del.. Alså orginal m fanger? Vet du eventuelt hva prisen er på en slik:)? Tanken da er original M-fanger ja. Vet ikke hva prisen er, men det koster nok mer enn det smaker. Hvor store er sommerfelgene dine, og hvor store dekk har du på de? Har 8,5/9,5x19" felger liggendes, men vet ikke helt om jeg skal gå for 235 foran og 265 eller 255 bak. Leste i den dekk/felg-dim tråden, der hadde du visst 19" felger med 265 bak, har du noen bilder av det? Sommerfelgene er 8,5x19 og 9,5x19 med hhv. 235/35 ZR 19 foran og 265/30 ZR 19 bak. Dette subber ikke, men det skyldes nok en god kombinasjon av innpress. De forrige felgene jeg hadde subbet det, men det var riktignok en 10" felg med et veldig lavt innpress. La om til sommerhjulene på Tirsdag og slik ble det; Litt bilvask må til.. Deilig å kunne ta frem sommerhjulene, like fine som da de ble satt bort i fjor ferdig vokset og polert.. Et skikkelig utvalg må til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Så utrolig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Så denne på Valle. Sto ved siden av min montrealblau. Flott bil!! Men så ikke eieren, skulle gjerne hørt på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå