Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt

Share

Anbefalte innlegg

Steikje for en nydelig E39! Grombil!!!

Det var da store ord, men takk skal du ha. Jeg må jo tilføye at jeg er veldig fornøyd med bilen! :)

Kjørte du til GS idag?syntes jeg så femmern...

Stemmer det. Var på GS i ti-tiden. Kan ikke huske å ha sett bilen din, men du satt vel kanskje på kontoret i Grenseveien 62(?)..? :lol::D

Høres bra ut! Alt som kan monteres og som ser originalt ut liker vi :)

Hehe, ja jeg må si jeg ble litt frelst av denne garasjeportåpneren. Har svært lyst til å ettermontere SOS knapp i taket også, men jeg ser for meg at det blir en vanskelig og umulig jobb uten telefonforberedelse i bilen.. :)

Ellers har det ikke skjedd noe stort med bilen annet enn å bytte litt forstillingsdeler. Har forøvrig noen planer på lur, men jeg får se hva som skjer med dem etterhvert..

kw07b8n18vivs76dcs94.jpg

8h626lj58ktqpkqay539.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hehe, neste helg bør det vel skje noe tenker jeg.. :lol:

Har forøvrig bestilt meg disse lyslistene fra F01 7 serie.. Må da se om det går an å få klemt på disse i seteryggene på 5'ern... Tror det vil bli prikken over i'en sammen med belysningen i dørhåndtaket.. 8)

62_1277551597.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så liker jeg gadgets og jeg tror det kommer til å bli helt perfekt sammen med resten av interiøret. Jeg har jo forsåvidt gått tom for ideèr på hva som kan oppgraderes i denne bilen (spesielt etter det som skjer neste helg) så det gjelder jo å være kreativ. Oppgraderingene som skinntrukket dashbord og midtkonsoll får vel bare bli med tankene.. :lol:

Man kan jo si det slik at mudbug har satt noen griller i hodet etter at han ettermonterte 12v uttak og varmeseter bak.. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så liker jeg gadgets og jeg tror det kommer til å bli helt perfekt sammen med resten av interiøret. Jeg har jo forsåvidt gått tom for ideèr på hva som kan oppgraderes i denne bilen (spesielt etter det som skjer neste helg) så det gjelder jo å være kreativ. Oppgraderingene som skinntrukket dashbord og midtkonsoll får vel bare bli med tankene.. :lol:

Man kan jo si det slik at mudbug har satt noen griller i hodet etter at han ettermonterte 12v uttak og varmeseter bak.. :twisted:

Hva skjer neste helg, om jeg nysgjerrig tør spør? :P

Tanken om å montere varmeseter bak er ikke dumt! Har tenkt på det selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ved et nytt støtfangerbytte så er det imidlertid kun originalt som duger for min del..

Alså orginal m fanger?

Vet du eventuelt hva prisen er på en slik:)?

Tanken da er original M-fanger ja. Vet ikke hva prisen er, men det koster nok mer enn det smaker.

Hvor store er sommerfelgene dine, og hvor store dekk har du på de? Har 8,5/9,5x19" felger liggendes, men vet ikke helt om jeg skal gå for 235 foran og 265 eller 255 bak. Leste i den dekk/felg-dim tråden, der hadde du visst 19" felger med 265 bak, har du noen bilder av det?

Sommerfelgene er 8,5x19 og 9,5x19 med hhv. 235/35 ZR 19 foran og 265/30 ZR 19 bak. Dette subber ikke, men det skyldes nok en god kombinasjon av innpress. De forrige felgene jeg hadde subbet det, men det var riktignok en 10" felg med et veldig lavt innpress.

La om til sommerhjulene på Tirsdag og slik ble det;

Litt bilvask må til..

6nsjsdz5iqefw9wnw7qk.jpg

Deilig å kunne ta frem sommerhjulene, like fine som da de ble satt bort i fjor ferdig vokset og polert..

zs5q46o1boltupgc59bz.jpg

Et skikkelig utvalg må til!

c7b0ffww81gcu2n1vq9c.jpg

k6gkp6wv7086dic5fjlz.jpg

99awoagj6a1s9odqyqo5.jpg

e8s8a1vl9g7ypd5nrehh.jpg

q7q76nlyzwrbbk0hg276.jpg

Kjøpt disse på gs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...