kawaman Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Bestilte short shift torsdag 29/1 sent på kvelden,lå i postkassa tirsdag 3/2 fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Bestilte short shift torsdag 29/1 sent på kvelden,lå i postkassa tirsdag 3/2 fra koed. Fekk du noko info for sporing av pakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ok, no er eg litt skuffa her...Bestilte eit hjullager for snart eit par veker sida, og har vore på tur sidan den gang, så eg var SIKKER på at no var pakka kommen. Men den gang ei. Gjekk inn på sidene til Koed, og der ser det ut til at bestilligen vart behandla 26.januar, men etter det ser det ikkje ut til å ha skjedd noko. Nokon som kan ha peiling på kvifor pakka ikkje er kommen enda? Har heller ikkje fått noko pakkesporingsnummer e.l.... Det kommer pakkesporingsnummer opp på profilen din på koed når pakken er sendt. Har det ikke kommet sporingsnummer er ikke delene sendt, da er vel grunnen mest sannsynlig at de venter på deler de selv ikke har på lager. (kan ikke sende noe man ikke har) Når sporingsnummeret dukker opp flyttes bestillingen fra "ordrer" til "fakturaer" på profilen din. Sporingsnummeret pleier å dukke opp nederst på fakturaen. Har selv bestilt fra koed noen ganger, det har tatt alt fra 1 uke til 1 måned før jeg har fått noe. En gang manglet det en del i pakken som jeg hadde betalt for, og som stod oppført på fakturaen min. Sendte de en mail om det samme dag, fikk en hyggelig mail i retur allerede dagen etterpå om at de beklaget det som hadde skjedd og at de allerede samme dag skulle ettersende delen. Delen fikk jeg rett i postkassen 2 dager senere, uten ekstra utgifter. Konklusjon: Koed kan være litt trege, og har litt dårlig oversikt over pakken før sporingsnummeret dukker opp, men de er veldig service-innstilte, ordner opp for seg når de har gjort noe feil og leverer god kvalitet på varene de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Takker. Ser at den kom under fakturaer 04.februar, og ifølgje posten.no kom pakka til Oslo i dag...så eg kan vel vente meg ein lapp i posten om eit par dagar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Må si jeg er skuffet over webdesignet til både GS og Koed. Vanskelig navigasjon og gammeldags opplisting, dårlig oversikt. Ta å sjekk ut http://www.speedoptions.no (Riktignok mopeddeler, men), der har du et godt eksempel på hvordan en nettbutikk skal se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 hvordan fungerer egentlig koed? driver og bestiller der. og pakka mi havner på over 20 000.- litt skeptisk til forhåndsbetaling da. eller for man oppkrav? eller ja. trygt og forhåndsbetale? eller kan man få regning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 hvordan fungerer egentlig koed? driver og bestiller der. og pakka mi havner på over 20 000.- litt skeptisk til forhåndsbetaling da. eller for man oppkrav? eller ja. trygt og forhåndsbetale? eller kan man få regning? det er helt trygt å handle der, de er ett av de mere seriøse firmaer jeg har handlet deler hos, men husk på momsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Null problem å forhåndsbestille hos KOED, de ordner alltid opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 hvordan fungerer egentlig koed? driver og bestiller der. og pakka mi havner på over 20 000.- litt skeptisk til forhåndsbetaling da. eller for man oppkrav? eller ja. trygt og forhåndsbetale? eller kan man få regning? det er helt trygt å handle der, de er ett av de mere seriøse firmaer jeg har handlet deler hos, men husk på momsen Momsen? www.koed.NO da slipper du tenke på d:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 ja er fra Koed.no jeg har handlet og da blir frakt og moms regnet ut. ikke no mer utgifter enn det? og er fårhåndsbetaling som gjelder? hvordan funker det bud på varer? noen som har prøvd det? tenkte skulle prøve meg på bud på ett interiør:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 hvordan fungerer egentlig koed? driver og bestiller der. og pakka mi havner på over 20 000.- litt skeptisk til forhåndsbetaling da. eller for man oppkrav? eller ja. trygt og forhåndsbetale? eller kan man få regning? Skal være bra det...berre litt usikkert om det tek tre dagar eller tre veker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Visst det er noe jeg trenger veldig fort blir det GS eller BMW forhandleren i mitt distrikt. Men som regel går det i Koed. Der har det gått kjapt nok for meg, bra priser, samt 100% service...det teller mye! Redigerer mitt innlegg ang GS. Har vært kjappe før men denne gangen gjekk det treigt. Bestillte noen greier Mandag som ifølge nettbutikken til dem skulle ha på lager. Tirsdag, ikke sendt....onsdag ikke sendt... ringte dem da og lurte på hvorfor ikke dem sende ordren. Nei da hadde dem ikke delene på lager før onsdag kveld, blir sendt torsdag morgen. Antaglig feil info om lager beholdning på nettsiden. ja men da bør jeg ha det til fredag var vi enige om! Kom det noe idag da? NEI! Ringte idag IGJEN og pakken var ikke sendt! Prøver nå å gjør om pakken til express service da jeg MÅ ha delene før mandag pga jeg reiser offshore og sambuaren skal bruke bilen. Håper på den dukker opp idag eller imorga!! en ripe i lakken fra min side der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 ja er fra Koed.no jeg har handlet og da blir frakt og moms regnet ut. ikke no mer utgifter enn det? og er fårhåndsbetaling som gjelder? hvordan funker det bud på varer? noen som har prøvd det? tenkte skulle prøve meg på bud på ett interiør:P Blir ingen ekstra avgifter på toppen av det som står når du bekrefter handel Samt at koed desverre kun tilbyr faktura for bedriftskunder etter hva jeg har erfart. Men har ikke hatt problemer med dem ang. betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Kan man litt tysk er ebay.de det beste! Her får man det man trenger til super pris! betalte 4400 totalt(inkludert frakt og moms) for xenon 4500K (plug and play) facelift lykter til min gamle E39. Kjempe lykter, godt lys, enkel montering, tette lykter. litt dogg ved blinkeren hvis bilen stod noen dager ute i vestlands været. Tok meg bare 6 arbeids dager å få lyktene! Men man bestiller selvsagt fra firmaer og ikke privat personer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Bestillte nylig deler fra Koed og GS.. fikk begge samme dag.. tok ca 4 virkedager på begge. Betalte med kort på Koed og oppkrav på GS.. Fungerte smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå