Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det vel også ganske dyrt å kjøpe seg en "drittbil"? Klart, det går jo ann hvis det bare gjelder over en viss periode.

Skrevet

Mye E30er og annet gammelt "skrap" som kommer til å gå på søpla nå. Mange som ikke vet hva de sitter på (og vraker)...

Skrevet

Får da ikke håpe det blir sånn i Norge, da ryker det for mange "gode" E30er. Men mye bra deler på Tyske hoggere er jo ikke dumt. :D

Skrevet
Får da ikke håpe det blir sånn i Norge, da ryker det for mange "gode" E30er. Men mye bra deler på Tyske hoggere er jo ikke dumt. :D

..og de i bra stand blir enda mer sjeldnere 8)

Skrevet

Det håper jeg. Det vil gi mer gode deler hos huggerne i Norge, og gjør bilen min mer skjelden.

Skrevet

Jeg synes det å øke vrakpanten er feil vei å gå om man ønsker miljøvennlige biler. Påby heller eldre Jaguaerer.

:lol:

Skrevet

Stakkars gamle Jaguarer.

Jeg tenkte mer som miljøvennlige farkoster à la Think blir brukt som i dag. Det er åpenbart at en bil som starter 15% av gangene du vil det, forurenser mindre enn en som alltid starter. Ergo har Lucas svaret på miljøkrisen.

:P

Skrevet

Ikke kult å skal ha en vinter bil, eller en bil noen mnd, så må man ut med 30 for å få en bil. Men mye bra deler blir det jo. :D

Skrevet
Ikke kult å skal ha en vinter bil, eller en bil noen mnd, så må man ut med 30 for å få en bil. Men mye bra deler blir det jo. :D

Det gjør jo ingenting når du får 30 000 igjen for den også.

Inngangsbilletten til vinterbil blir litt høyere eneste.

Skrevet
Det gjør jo ingenting når du får 30 000 igjen for den også. Inngangsbilletten til vinterbil blir litt høyere eneste.

Ja, men man må jo fremdeles ut med de 30k istedet for 5k, for eksempel.

Er jo som å kjøpe en bil til 1 million - gjør ikke noe det - når man får igjen 900k når man selger den neste år :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...