Gå til innhold

Fremheve sekserlyd i E30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit... Hva slags effektanlegg ville dere ha gått for? Driter forsåvidt i "effekten", da det er lyden og design jeg er ute etter.

Skrevet

jeg har (synes jeg selv, inkl kommentarer fra andre) fått veldig fin lyd i min bil. i fra midtpotta er det sveiset sammen fra to rør til ett, og har kunn satt på annen bakpotte med dobble utblås. er ikke noe bråkete lyd, men fremhever lyden når den jobber litt "tungt". hadde også samme opplegg på ene 325`caben jeeg hadde.. kun bakpotte med større utblås og sikker litt mindre innmat.:)

Skrevet

Putt på den konfilter, så får du pen og fremhevet lyd under pådrag, men fortsatt en stille og behagelig bil når den drar lett.

Billig og enkelt, ikke er det harry heller. ;)

Skrevet

Sekser med eksoslekasje er golyd det! En kompis hadde eksosleaksje på sin E30 320i, og den låt helt sykt, både på tomgang og spesielt på pådrag. Hvis man lot være å se på bilen (Som beveget seg moderat fort) så trodde man det var noe helverst greier :lol:

Simons er iallefall billigst, og helt greit. Sekser låter gromt uansett når det får litt turtall.

Skrevet

Vet godt hva du mener med det, oddis. "Sletengen" her inne kjørte rundt i en E30 touring med en dieselmotor i. Var en grei eksoslekasje, og ikke minst oppjustert trykk tror jeg.. Hørtes ut som den verste maskina :eek: !!!

Skrevet

Har Scorpion bakpotte med dobbel 3" endestuss. Kan anbefale denne da den lager en ganske rå lyd, og flere har bekreftet dette. Brummer ganske fint på tomgang, og moderat med støy på vanlig kjøring. I motbakker eller ved tyngre belastning kan det bli en del during, men det overlever iallefall jeg. Belønninga er når jeg kommer til aksfeltet til motorveien og kan dra den over 3000. Brøler ganske bra, og ved 4000rpm og utover er det ren orgasme. Det saftige brølet fra effektanlegget kombinert med at sekseren hyler og står i der fremme er det ikke mye som slår.

Skulle bare ønska bilen hadde gått litt bedre for å matcha lyden, men det blir senere. :P

Skrevet
Vet godt hva du mener med det, oddis. "Sletengen" her inne kjørte rundt i en E30 touring med en dieselmotor i. Var en grei eksoslekasje, og ikke minst oppjustert trykk tror jeg.. Hørtes ut som den verste maskina :eek: !!!

jepp, gamle 320'n min og det :lol: 2 strakerør hele veien med lekasje i bakpotta, dæven.. hørtes gromt ut! fram med skrutrekkern, stikk stikk! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...