Gå til innhold

Hvor handler du deler til din BMW?  

67 stemmer

1. 1. Hvor handler du deler til din BMW?

• GS Bildeler
      19
    • BS Bildeler
      0
    • Koed
      34
    • Schmiedmann
      5
    • Handler orginale deler på BMW
      9
    • Andre
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er jo som alle vet en del forskjellige nettbutikker rundt om på nettet som alle opererer med svært forskjellige priser og ikke minst leveringstider og service. Jeg ønsker en liten oversikt over hvor dere handler, og hvor dere er fornøyde. :wink:

Til moderatorer: Legg til "Andre" i avstemningen, så kan de som stemmer selv utdype hvem, hva, hvor og hvorfor.

Skriv derfor en liten kommentar i tillegg til å stemme!

Gunnar-edit: La til "Andre" kl. 21.20.

Skrevet

Burde kanskje hatt en "andre"? Tenker på folk som handler gjennom mindre importører (kimmit, st-import eks), ebay, importerer selv osv osv...

Personlig går min stemme på koed! Billig, og de har god service!

Skrevet

Har handla både hos Koed, GS og BMW. Fornøyd med servicen hos alle sammen :D Burde kanskje vært et alternativ med "handler hos flere" ?

Skrevet

stortsett har jeg handlet hos vår lokale bmw forhandler, men nå har dem sluttet med bmw så da har jeg gått over til koed.

Valget var egentlig ganske enkelt i og med at koed er en del billigere en gs bildeler (var kun dem jeg sammenlignet delene jeg skulle kjøpe hos)

Litt OT

Av brukte deler (girkasser, motorer, akslinger osv) fant jeg en god side her en dagen viss noen er interisert, bestilte girkasse til bilen min derifra nå, sa en uke leveringstid og servicen er bra så langt.

Dem holder til i hokksund og har et sentral lager i sverige etter som jeg har skjønt det.

www.bildelesenteret.no

Skrevet

Stort sett fra Koed. Hvis jeg skal ha spesialdeler i små format handler jeg fra GS, siden nettbutikken deres er jo hyperbra. Prisene derimot :?

Men nå handler jeg stort sett slitedeler og universaldeler som jeg former til fra Biltema.

Handler også endel fra USA og til dels Sverige når det gjelder tuningdeler.

Skrevet

Har handlet fra Koed, GS og BMW. Velger som regel Koed nå for tiden, da de har fine priser og kjappe med levering.

Valgte BMW sist bilen var på verksted.

Har også kjøpt fra USA. Henholdsvis JleviSW.com og ModBargains.com. JleviSW var kjempe raske med levering av varene og greit priset. De sendte pakken som "gave" også. Sistnevnte tokk det veldig lang tid med, men det skal sies at de gutta var veldig serviceinnstilte og hjelpsomme. Ikke alltid det holder når det er mye tull med sendingen og det tar bortimot 6mnd.

Skrevet

Jeg kjøper konsekvent der jeg får det billigst, enten det er Koed, GS eller Schmiedmann. Jeg opplever at de er billigere og dyrere om hverandre. At GS er billigere enn de to førstnevnte hører forøvrig til sjeldenheten. Koed syns jeg har gått opp veldig i det siste på alt av varer, noe som gjør at Schmiedmann får en stor fordel mht. pris og BMWCCN rabatt. At GS er over dobbelt så dyre som Schmiedmann og Koed på enkelte varer skulle jeg gjerne ha fått vite.. Det hender også at jeg handler av mindre firmaer som Klausen Tuning, STimport o.l., men da handler det kun om småting hvor prisene deres er bedre enn de tre førstnevnte. Med andre ord - jeg handler deler hvor jeg får best pris. Koed skal imidlertid ha cred for å være flinke til å gi gode priser (og ikke minst service), det gjorde de hvertfall tidligere når jeg har handlet der og håper de fortsetter med det.. :)

Skrevet

Slitedeler handler jeg på Hellanor(jobben min ^^) men skal jeg ha noe ikke vi har, så går jeg nok til dem me best pris :)

(har en favorittknapp på Koed foreløpig^^)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...