Bayer=) Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 noen som har opplevd at det piper i dashbordet? da mener jg sånn ca 1 gang i timen eller annen hver time. noen ganger piper det bare et pip andre ganger piper det to eller tre ganger etter hverandre. hva kan dette være?det kommer upovirka av fart og alt sånn... ganske irriternede! hva kan det være?? takk for svar
Bayer=) Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 varsel for temp ute?hmm,.. har ikke hørt noe om det men.. har kjøre komputer da men tror ikke det har noen med den å gjøre..forrige eieren viste helle rikke hva den pipinga var!
GiljeN Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 det kan være du har på "memo" på komputern din. da piper den hvær time.. GiljeN
nimitz Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Det er nok som nevnt mest sansynlig memo som er inne. Hadde den inne på min en periode før jeg fant ut av det. Utrolig iriterende. Se på klokka når det piper. Er det ett min på hel time så er det memo.
Lars89 Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Tror faktisk jeg har sånn på E30en også. Finnes værre ting å irritere seg over
Gislius Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 hihi, jeg har alltid lurt på hva den pipingen var, og aldri forstått memo knappen ^^ Men nå vet jeg det =D
Otis Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Var aktivert på min nye bil, og den piper da hver halv time og hver hele time. Skjønte ikke hva det var før etter 2-3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå