Mexos Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Ja i kveld sprakk jeg min 2. uoriginale m-tech fanger. Hadde blitt parkert inne på jobb så måtte snu bilen på et begrenset område for å klare å komme meg ut. Selvfølgelig sto det opp en isklump som ikke vistes fra inni bilen som tok tak i undersiden av fangeren når jeg rygget slik at fangeren sprakk under tåkelyset! Hadde sikkert 5 km/t. Noe av det samme skjedde tidligere i vinter når jeg skulle snu alan sin bil og klarte å touche en isklump i veikanten som ikke vistes fra inni bilen. Den sprakk også under tåkelykta. Hadde ca 5 km/t da også! Selv om snø er hardt i minusgrader er jeg overbevist om at hadde disse fangerne vært originale og ikke "billigplast" hadde begge fangerne fortsatt vært hele den dag i dag. Jeg skal heldigvis klare å berge min med litt lim da lakken ikke sprakk. Så jeg vil bare opplyse alle om at det kan være dyrere å kjøpe billige deler. Man får det man betaler for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Takk for erfaringen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Men selvfølgelig ergerlig at det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 hva slags kopi snakker du om da:)? jeg har heldigvis orginal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Glassfiber du har? får kopier i plast også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Har solgt 250 kopifangere til E36 og har ikke fått noen klager på at de sprekker eller lignende. Etter mine erfaringer er de like bra som orginale - de fangerene jeg selger er produsert med nøyaktig samme plast som BMW bruker, så kan ikke se at det skal være noe problem. Men det finnes helt sikkert fangere som har dårligere plastkvalitet og dermed sprekker lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Det er helt klart viktig å sjekke hvilken type plast som er brukt ja, endel av de billige typene blir sprø i kulde og sprekker lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Mange originale fangere spm sprekker lett i kulda også. I dag er snøen forvandla til is. Gøy å kjøre gammel, stiv og skranglete E30 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Er det ikke enklere å bare slutte kjøre på isklumper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Vi lærer så lenge vi lever hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Er det ikke enklere å bare slutte kjøre på isklumper? joda, men enkelte ganger klarer man ikke la vær. Har du aldri fått en stemme inni hodet som sier " Kjør på isklumpen, gjør det da, gjør det da, jeg tror ikke du tør jeg.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 var så vidt borti en snø klump sjøl....fangern sprakk over hele. å detta var orginal m plast. husker ikke hvor mange grader det var men tror alt blir sprøtt i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du aldri fått en stemme inni hodet som sier " Kjør på isklumpen, gjør det da, gjør det da, jeg tror ikke du tør jeg.. " Hvorfor tror du jeg ikke bruker bilen om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Glassfiber du har? får kopier i plast også Nei er plast fanger. Har fanger fra koed som er helt lik den originale. Har tatt nedi med flere ulike biler før uten at jeg har støtt på samme problem. Så er tydelig at det blir sprøtt i minus. Er ikke en sjåfør som bruker å støte borti alt mulig rart da jeg er redd for bilen min og er våken når jeg er ute og kjører. Men avogtil er det umulig å ha full oversikt på vinterføret når bakken er ugjevn. Den gamle originalfangeren min var ripet opp under og hadde vært ute 10 norske vintre før og den var like hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Har solgt 250 kopifangere til E36 og har ikke fått noen klager på at de sprekker eller lignende. Etter mine erfaringer er de like bra som orginale - de fangerene jeg selger er produsert med nøyaktig samme plast som BMW bruker, så kan ikke se at det skal være noe problem. Men det finnes helt sikkert fangere som har dårligere plastkvalitet og dermed sprekker lettere. Selger du M5 fanger til E39? tror ikke jeg har sett det på siden din? og hva pris har du i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå