Jås Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Tenkte meg det ja... har prøvd å by på dette,men prisen begynner å bli svimlende høy for litt plastikk... Får vel bare fortsette litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Sånn der kunne jeg tenkt meg og.. Hadde det i mk-motorsport en min, men det hadde blitt litt deformert av sola så jeg kastet det for 7 år siden... Angrer på det kan man si... Lurer på å handle en glassfiberkopi fra usa da, men vet ikke hvordan passformen er.. http://www.bavauto.com/shop.asp hvis du ikke har sett dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Den har jeg ikke sett nei.. Da var jeg hjemme igjen etter en meget morsom helg på våler! Har kjørt ca 140 mil tilsammen der ca 110 er på vei om jeg ikke har regna feil... Bilen funka veldig bra og hadde ingen problemer! Veldig gøy når det er bare og kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Flott flott, bra den funker som den skal! Bilder fra helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Grattis med pokal og fin bil! Gøy å se på på treffet på Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik97 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ta den me på traffikalt grunnkurs i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Fet bil og mye fin kjøring i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Takker folkens!.. Her er noen bilder fra helga Banebildene er tatt av stigj og hagenisse. Fikk pokal også,tredjeplass i veteranklassa.. Blei ikke med på grunnkurs idag,den må vaskest og ryddest først! Men kanskje neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Sånne bilder er ihvertfall motivasjon for oss som står midt i rustsveisingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Sånne bilder er ihvertfall motivasjon for oss som står midt i rustsveisingen. Det høres bra ut!!.. Følger med i tråden din,og det blir nok et prakteksemplar når du blir ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Noen som kjørte bak meg og filma på våler? Eventuelt noen som så på når jeg kjørte sjikanen etter langstrekket? Bilen "hopper" litt akkurat der, og det kjennes ut som det er bak problemet ligger. Jeg har hd dempere der og ikke sport, kan det være årsaken? Skulle gjerne fått bekrefta om det var foran eller bak,eventuelt begge som er problemet.. Har lest at bilsteindempere er litt svake om de går lenge veldig sammentrykt. At det er lett å sprenge ventiler i de da...noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Har du kjøpt HD Bilstein fra USA eller Tyskland? HD-USA er nesten som standard-dempere å regne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Har du kjøpt HD Bilstein fra USA eller Tyskland? HD-USA er nesten som standard-dempere å regne.... Kjøpte de av en her på forumet som hadde nye liggendes. Vet desverre ikke hvor han handla de. Men bilen er merkbart mykere bak en foran når jeg trykker ned for hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Når jeg tenker meg om, så finnes vel HD-betegnelsen kun for USA? Arrester meg gjerne hvis jeg skriver feil her nå, men jeg mener på at tingenes tilstand er slik: Euro Sport = "standard" Euro Sprint = Bilstein som vi definerer som Bilstein USA HD = "standard" USA Sport = Euro Sprint Det er endel år siden jeg hadde helt "koll" på dette, men tror ikke jeg er helt på blåbær-tur her... Eller? JFTR... HD-USA/Euro Sport suger ved annen bruk enn kun søndagskjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Svarte... Jeg handla dempere foran i tyskland,de er oppned dempere men usikker på om de het sport eller sprint??? Bak er hd og skal da byttet ut til neste sesong!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå