Jås Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Nå er du på rett spor ja Hehe,har skjønt at flere mener dobble lykter er rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lambi Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Stemmer det.enkle lykter ser ut som en billig 316:-) digg front;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Stemmer det.enkle lykter ser ut som en billig 316:-) digg front;-) Hehe,er jo en "billig" 316... fronten var digg ja,blir sendt til lakk rett over påske da du hadde lakka den i feil farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Har alltid syns det skulle være 4 lykter på E21 men nå har jeg visst byttet smak, og syns definitivt det er tøffest med 2. Bilen ser mye mer rampete ut da, på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Endelig mere lykter Litt enig med Kvasi ang rampete, men ser mere veslevoksen ut med 4 lykter LIker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Jeg liker som tidligere sagt begge deler,både enkle og dobble lykter... Kunne tenkt meg enkle lykter av de små,det hadde vært tøft! Men vil ikke ha 2 åpne hull i grillen,så da blir det dobble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Jeg liker som tidligere sagt begge deler Vet kona di om dette?? så da blir det dobble. BRA, det er VIKTIG med korrekt antall i fronten - ingen tvil... Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Synes bilen din er kul med enkle jeg da. Doble er fint også, men hos meg så er firerbil = enkle, sekserbil = doble. Dette er jo noe du kan veksle på fra uke til uke, så noen store sjanser tar du jo ikke uansett. Skulle du bli i tvil, får du montere stor ytterst og slike Hella ekstralys innerst. Bare du holder deg unna slike, er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Jeg liker som tidligere sagt begge deler Vet kona di om dette?? så da blir det dobble. BRA, det er VIKTIG med korrekt antall i fronten - ingen tvil... [ Bilde ] Ikke sant? Hehe,antallet er viktig,så slik sett bedre med 4 en 2.. Synes bilen din er kul med enkle jeg da. Doble er fint også, men hos meg så er firerbil = enkle, sekserbil = doble. Dette er jo noe du kan veksle på fra uke til uke, så noen store sjanser tar du jo ikke uansett. Skulle du bli i tvil, får du montere stor ytterst og slike Hella ekstralys innerst. [ Bilde ] Bare du holder deg unna slike, er det greit. [ Bilde ] Har slik hellagrill liggende,men tror den kan ligge på hylla ei stund til.. Pokker,er ikke firkanta lykter inn altså? Det var neste plan....eehhhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Synes bilen din kler enkle lykter veldig godt jeg da, men det er som de sier: forandring fryder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Synes bilen din kler enkle lykter veldig godt jeg da, men det er som de sier: forandring fryder! Jepp! Er på påskeferie,og får ikke gjort noe med bilen,men starta såvidt på montering før jeg dro...tror det kan bli bra jeg.. Lakkerer tok med seg fronten også,så da blir den klar rett over påske. Fikk også pakke fra turner motorsport med nye bilsteindempere bak. Håper den blir litt stivere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 No need to say more... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 No need to say more... Henger meg på denne dette blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Sweet Hvor breie og hva innpress er felgene dine? 205 dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Om du noen gang skal selge et slikt vidunder av en bil, ca pris snakker vi om? Den er iallefall SKAMMRÅÅÅÅ!! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå