Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:applause::applause::applause:

No need to say more...

:)

:applause::applause::applause:

No need to say more...

Henger meg på denne :D dette blir rått!

Fikk trua selv...:)

Skrevet
Sweet :)

Hvor breie og hva innpress er felgene dine? 205 dekk?

Usikker på innpress da jeg har bytta ringer på felgene..

Men de er 7,5 og 8,5 i 15"... Har 205/50 bak og 195/50 foran.

Skrevet
Om du noen gang skal selge et slikt vidunder av en bil, ca pris snakker vi om? Den er iallefall SKAMMRÅÅÅÅ!!

sent from my microwave using tapatalk

Takk..:) pris blir nok altfor høy til at noen vil kjøpe den,så er nok stuck med denne...:)

Skrevet

Finner du rette kjøper kan du nok få en del for denne, er jo lite av dem i tyskland også. Godkjent med s 14 trekker jo ikke ned heller

Skrevet
Finner du rette kjøper kan du nok få en del for denne, er jo lite av dem i tyskland også. Godkjent med s 14 trekker jo ikke ned heller

Joda, med rette kjøper kan jeg nok få litt,men tror ikke de vokser på trær...:) ellers har jeg ingen planer om salg,koser meg med bilen og vet hva jeg har. Håper å slippe noen overraskelser..:)

Skrevet

Du kan bare drite i å selge bilen. Det er bare noen av oss som har en e21 som er verdt å ta vare på. Kos deg med bilen..... Duvet hva du har og det vet jeg også.

Det er sikkert mye annet som eventuelt kan selges, men ikke en e21.

Skrevet

Vel,da er lyktene på plass...

e74d893b669c59ae2d34e8600753d839_zps12dd9f73.jpg

Usikker på de oransje blinklysglassa, men venter med å bestemme meg til alpinaspoileren er på plass.

Må også justerest inn,nå peker de i alle retninger....

Ble litt teite lys,når langlys er på så slukker nærlys. Regner med det ikke skal være slik, men pga min ikke har dobble lykter originalt så blir det slik. Kanskje det hjelper å bytte bryteren?

Skrevet
huff nei gå for 2 hovedlykter, så mye bedre ut! :D

+1 :)

sånn som den ser ut nå, er jeg enig med dere. men jeg VET det blir døds bra med 4 lykter + fronten, det kommer til å bli smashing!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...