Jås Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 No need to say more... No need to say more... Henger meg på denne dette blir rått! Fikk trua selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Sweet Hvor breie og hva innpress er felgene dine? 205 dekk? Usikker på innpress da jeg har bytta ringer på felgene.. Men de er 7,5 og 8,5 i 15"... Har 205/50 bak og 195/50 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Om du noen gang skal selge et slikt vidunder av en bil, ca pris snakker vi om? Den er iallefall SKAMMRÅÅÅÅ!!sent from my microwave using tapatalk Takk.. pris blir nok altfor høy til at noen vil kjøpe den,så er nok stuck med denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Jeg liker 2 lykter i fronten best... :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Jeg liker 2 lykter i fronten best... :-/ Fort gjort å bytte tilbake om jeg går lei 4... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Finner du rette kjøper kan du nok få en del for denne, er jo lite av dem i tyskland også. Godkjent med s 14 trekker jo ikke ned heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Finner du rette kjøper kan du nok få en del for denne, er jo lite av dem i tyskland også. Godkjent med s 14 trekker jo ikke ned heller Joda, med rette kjøper kan jeg nok få litt,men tror ikke de vokser på trær... ellers har jeg ingen planer om salg,koser meg med bilen og vet hva jeg har. Håper å slippe noen overraskelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Du kan bare drite i å selge bilen. Det er bare noen av oss som har en e21 som er verdt å ta vare på. Kos deg med bilen..... Duvet hva du har og det vet jeg også. Det er sikkert mye annet som eventuelt kan selges, men ikke en e21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Vel,da er lyktene på plass... Usikker på de oransje blinklysglassa, men venter med å bestemme meg til alpinaspoileren er på plass. Må også justerest inn,nå peker de i alle retninger.... Ble litt teite lys,når langlys er på så slukker nærlys. Regner med det ikke skal være slik, men pga min ikke har dobble lykter originalt så blir det slik. Kanskje det hjelper å bytte bryteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Ååå, det ble pent!! Og blinklysa passa perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Ble bra med fire lykter ja Angående blinklys heller jeg nok litt mot hvite,men er vel lettere å se helheten når spoileren er på plass. Blir jo tøff uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 huff nei gå for 2 hovedlykter, så mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 huff nei gå for 2 hovedlykter, så mye bedre ut! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 huff nei gå for 2 hovedlykter, så mye bedre ut! +1 sånn som den ser ut nå, er jeg enig med dere. men jeg VET det blir døds bra med 4 lykter + fronten, det kommer til å bli smashing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Tror det blir helt bra med 4 lykter og Alpina spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå