Gunnar Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Haha.. var det full kontroll der eller? Litt sånn halvhysterisk latter i bakgrunnen der.
///Naitsirk Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Holdt ikke med å se den kun én gang for å si det sånn hehe Helt fantastisk!
Trond.S Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Litt lengra snutt av morroa: Gunnar: Ikke så lett å holde latteren på et normalt nivå når det kommer en S38-motorisert god gammel E28 på fullt varv med røyk ut av hjulhusa og endrer retning ca 3 meter fra deg. Visst noe narkotisk stoff gir samme gleden som dette gir meg så skjønner jeg hvorfor det tasser så mange med knekk i knea rundt på Plata i Oslo og venter på neste opptur Hilsen Trond
Just-turbodiesel Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 haha, hør på kjerringa, der: "helvette, han er jo helt vill" hahahah..
Hefner Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Hehe konge kjøring, helt rått og høre lyden når du er så nærme autovernet der. "han er jo helt vill!!!!"
helgeb Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 endelig kom det film fra dette, helt vilt ja!!, og sjåføren som ratter er alltid like kald og bedagelig uansett he he.
wicky124 Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 kjørte forbi denna når dere kjørte hjemover fra våler...forbikjørte med en grønn e39 med stor statoil tilhenger, også blinka jeg på dere med nødblinkerne..
davrin Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 vi rogalands gutter ble sannelig imponert på våler d var deilig med et påfyll med orntli' bilkjøring, også i en e28 a gitt! Tror erik hadde store problemer med å sette seg inn i e46'n etter prøveturen! og hva skjedde med fronten din a? måtte den vike for sandfella kanskje?
rakett Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Hva var det som gjorde at ventilene dine gikk til dundas da s38 motoren raste? KAn det ha vært reg. kjedet som hoppet over? Og har du skjært vekk noe av bagasjerommet ? lurer på hva du har fjernet for å lette bilen? For den imponerer stort å sladde såpass hardcore med en stor 5 serie med "så liten motor", s38 er super gromt, men 5 serie er jo tross alt en stor bil! Hva er vekta på bilen?
thorbis Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 svarer for rune jeg hehe: var kjila på veiva som knakk soim førte til at reg kjede tanna over. eneste som er kappa ut er ryggen bak og reservehjulsbrønn. mvh
Rune B. Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Kald og kald fru blom. Blei litt varm i trøya i det minste da Helge Det som skjedde den gangen ventilene gikk til "skøgs" var at jeg brukte en chip fra Trimchip.com. Denne skulle ha turtallssperre på 7600rpm, men problemet var at den ikke hadde "softcut" på sperra. Derfor knakk kilen som holder reimhjulet på blokka og også nederste drevet på registerkjeden Da tannet den over og 24 nye ventiler ble montert av Helge Vik. Kilen på veiva ble nå forsterket slik at den ikke skal ryke igjen, samt at det ble maskinert inn en kile til. Bilen gikk mye bedre etter denne jobben, og nå er det overhalt bunndell, register, og topp i bilen. Kjører med original hjerne nå. Merker ikke noen forskjell i effekt, men skal prøve å bremse original chip mot "trimchip" sin bare for å bekrefte hva jeg tror. Fangeren ble tatt av av sikkerhetsårsaker Den er nesten like hel den. Men bakfangerene må sjekkes over i løpet av vinteren.. hihi..
KingB Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 wtf...??? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20157815
SondreLM Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 wtf...???http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20157815 Den har faktisk lagt til salgs en ukes tid nå, eller? mener jeg så den for en ukes tid siden. Kjipt at han selger da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå