jonr- Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 hehe.. oi, det der hadde jeg glemt. Ja, helt enig. Tafatt og gå rundt å knuse bakruter på biler. Jeg har ikke orket å legge krefter i den saken.. Jeg betalte egenandel på 2000,- , jeg fik ny originalrute, jeg ble fornøyd. (Var dog særdeles ufornøyd den helgen, husker jeg ) Det eneste man kan gjøre er å parkere i garasje.. Dessverre, er det alltid noen som skal lage kvælm. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Rekker bilen din å bli noe møkkete mellom disse bilpleiene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hvor holder Nilsen til og hva tok han for jobben? han holder til i Hamar og tok "vennepris". Dvs 3500,- for hele pakka (tror vanlig pris er 4500) ? . jeg sier: DET VAR FAAN MEG VERDT DET! Jeg hadde bilen på bilpleie i fjor, men det kan ikke sammenlignes. Kenneth Nilsen*klapper i henda* hehe. Tror kanskje det kommer bilder ila dagen. Hvilke produkter brukte han og hva var det han skulle gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Her er en komplett detailing tråd om bilen din Jon Fra Kenneth Nilsen. http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ntry116897 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Sett gjennom hele greia nå, å resultaet ble j***** bra! Hvor bor denne karen? Kjempe fin M3 du har jon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hamar, står i et sitat like over her Edit; Og ja, detailing er noe han virkelig kan! Er vel bare pris som setter begrensning på hvor bra du vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Obs, leste litt fort igjennom ser jeg... Ja, det ser sånn ut ja! Dumt at det er et gooodt stykke fra meg, vis ikke skulle ikke pris blitt noen hindring med et sånt resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 kenneth nilsen er helt rå.. Jeg leste akkurat igjennom tråden hans og jeg er målløs. Resultatet er nesten dobbelt så bra i sollys. Han er meget pertentlig og går grundig til verks. Det er sånn vi entusiaster liker det legger også med et lite mobilbilde av bilen med csl felgene på plass. De er lakkert i en litt mørkere gråfarge enn originalfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 kenneth nilsen er helt rå.. Jeg leste akkurat igjennom tråden hans og jeg er målløs. Resultatet er nesten dobbelt så bra i sollys. Han er meget pertentlig og går grundig til verks. Det er sånn vi entusiaster liker det legger også med et lite mobilbilde av bilen med csl felgene på plass. De er lakkert i en litt mørkere gråfarge enn originalfargen. blir nesten egentlig alt for bra, noe som igjen gjør at man får vondt i kroppen av å ta bilen ut fra garasjen igjen. Et fantastisk resultat ja, men når et par av gutta på DCN går igang så har det vel en tendens til å bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Nydelig. Rett og slett. Har lyst på M3 igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Bare lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 flott bil med riktig hjerte dette, nyvaska og polert gjorde susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Når du får litt senk og kanskje noen spacere så tar bilen virkelig form. Når du får på diffusoren så kommer jeg til å bli så misunnelig på de ekstra 3mm du har mer enn meg på endestussene på eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Herlig Jon! Vil tro resultatet ble bra. Gjorde seg ordentlig godt med csl-felga også! Var altså diffusoren sååå dårlig at du ikke vil bruke den? Kjipt.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Du har å bruke spacerne mine Jon.. og send mg lenke på pm til mboard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå