Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Med en slik oppslutning kan det vel ikke være såååå vanskelig og få liv i BMWCCN Agder igjen?

Skrevet
Kan ikke heller alle være venner!? :wink:

Det er naturlig at en bil som tilsynelatende er så strøken blir nøyere ettersett i sømmene. Det er også naturlig at biler til fremtredende personer her inne vil bli ettersett nøyere...

Hvor mange ha feks ikke sett med lupe over gamle Gt'en til tommy? Eller bare måttet sjekke ut hulken til Lindgren? MÅ sjekke om ///Mysild sin har småting feks..

Opplever det like mye jeg, at folk kommer bort.. Prøver jo å gi det minst mulig å sette pekefingeren på.. Det som er gamet det.. Og ingen mener jo noe vondt.. Er ikke drittslenging det her.. Vil mye heller at folk spør meg face to face om ting de ser, som kanskje har en forklaring, enn at de snur seg til kameraten og rister på hodet og sier de er skuffa litt lenger borti gata ;)

Skrevet
Dere er flinke! :)

Mye flotte biler og imponerende oppmøte! All ære til ///Mysild for å dra i gang noe slikt.

takk for det! :-D stod faktisk å praia inn biler på jobb dagen før også... bla en e46 m3, og kameraten med z4 :-P hehe

Med en slik oppslutning kan det vel ikke være såååå vanskelig og få liv i BMWCCN Agder igjen?

Burde ikke være noe problem å starte CCN Agder bare noen gidder :wink:

dere skal nok se at kanksje noe kommer til å skje etterhvert ;-)

muligens jeg og ad|os (kanksje luftwaffel og litt andre også hiver seg med) og sparker skuta igang igjen... :-P

Skrevet

Personlig så har ikke CCN gitt meg mye, dårlig rabattordninger har de også.

I tillegg så vet jeg ikke hvor mange av de som møtte opp er BMW CCN medlemmer (jeg er i allefall).

Tror faktisk at Bimmers Agder hadde gjort mere for å sette det på spissen.

Men jeg liker å møte opp, sosiale kvelder osv.

Selv så har jeg en god dialog med Lund bil og de har fått stort verksted nå. Vurderer om jeg skal snakke med de om i kunne fått til et treff der en dag i måneden evt hørt om mulighetene for "mekke weekends".

All reklame er god reklame.

Skrevet
Kan ikke heller alle være venner!? :wink:

Det er naturlig at en bil som tilsynelatende er så strøken blir nøyere ettersett i sømmene. Det er også naturlig at biler til fremtredende personer her inne vil bli ettersett nøyere...

Hvor mange ha feks ikke sett med lupe over gamle Gt'en til tommy? Eller bare måttet sjekke ut hulken til Lindgren? MÅ sjekke om ///Mysild sin har småting feks..

Opplever det like mye jeg, at folk kommer bort.. Prøver jo å gi det minst mulig å sette pekefingeren på.. Det som er gamet det.. Og ingen mener jo noe vondt.. Er ikke drittslenging det her.. Vil mye heller at folk spør meg face to face om ting de ser, som kanskje har en forklaring, enn at de snur seg til kameraten og rister på hodet og sier de er skuffa litt lenger borti gata ;)

jeg fikk kommentaren: "Vi må jo se på den bilen som eieren sier skal være så strøken!" var vel ad|os!!

og det har jeg ALDRI sagt... hehe... hadde jo skittent motorrom og alt... så ved neste treff skal nok alt bli bra...

det som er greit med å ha litt, det er at 98% av de som er der, har mer ^^ hehe

Skrevet
Personlig så har ikke CCN gitt meg mye, dårlig rabattordninger har de også.

I tillegg så vet jeg ikke hvor mange av de som møtte opp er BMW CCN medlemmer (jeg er i allefall).

Tror faktisk at Bimmers Agder hadde gjort mere for å sette det på spissen.

Men jeg liker å møte opp, sosiale kvelder osv.

Selv så har jeg en god dialog med Lund bil og de har fått stort verksted nå. Vurderer om jeg skal snakke med de om i kunne fått til et treff der en dag i måneden evt hørt om mulighetene for "mekke weekends".

All reklame er god reklame.

det er litt av det som er feiltolkningen med ccn... hva kan ccn gi meg?

hva kan heller DU gi ccn?

hvis vi i det heletatt skal prøve å røske igang noe igjen, må vi ha medlemmer som stiller opp fordi DE vil gi ccn en ny pust, ikke at ccn skal sitte å dytte de i ræva ^^ haha... (regner med du skjønner hva jeg mener)

det var vel ca 10-15 medlemmer der, der ca 8-13 er medlem av bimmers.no :-P hehe (han med e46 m3en medlem av ccn)

men det å ha en plass å ha et møte som det, kan jo være moro... fesk halvpris på 4hjulskontroll eller noe slikt ^^ haha...

Skrevet

Føler ccn jobber litt i kulissene, en del eldre medlemmer som har strøkne biler, kunne gått tenkt meg å bli medlem av ccn sjøl, har snakket om det mange ganger..

De arrangerer vel turer til ringen osv.... så er jo ganske bra!

Burde fått til ett samarbeid med ccn når det gjelder bmw treff! for å trekke flest mulig folk!

Ellers er du flink til å ta iniativ mysild!

Ett alternativ som ingen har tenkt på:

Hva med å leie roligheden camping på lund(er i kristiansand) en helg???

Vet at der har amcar sine treff hvert år, med stor suksess!

Kunne vi hatt øl telt og grillings, kjempefin mulighet for folk å bli kjent med hverandre!

Det betinger jo att folk oppfører seg sånn noen lunde og at vi skaffer vakter!

Kunne vært slik at søndagen/lørdag var åpen for publikum, kunne tatt 50kr pr.publikum

Mange uante muligheter!

Kan høre på pris hvis noen er interresert.

Ps: har byttet ut de grelle 15" felgene på min 523 til 19"!!

Mvh

Skrevet

Det er jo det med å gi og ta, sier ikke at jeg blir medlem kun for rabatter selv om det virka slik på innlegget :)

Det er jo det sosiale og treff som jeg savner. Ikke minst et fungerende styre... Har sendt melding om ny adresse men de sender jo alt fortsatt til feil adresse.

Men om noen er villig til å prøve å gi bmc ccn et nytt spark så er jeg villig til å hjelpe til.

Men ang BMW CCN AGDER, er det et fungerende styre der? Om vi prøver å sparke noe igang, vil BMW CCN hjelpe til med å bidra (reklame, stickers, vester etc?) ?.

Skrevet

Jeg synes dere skal prøve å få gang på BMWCCN Agder . Når du ser hvor mange som møtte frem på Bimmers treffet deres burde det jo være lett å få igang CCN .

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet
Føler ccn jobber litt i kulissene, en del eldre medlemmer som har strøkne biler, kunne gått tenkt meg å bli medlem av ccn sjøl, har snakket om det mange ganger..

De arrangerer vel turer til ringen osv.... så er jo ganske bra!

Burde fått til ett samarbeid med ccn når det gjelder bmw treff! for å trekke flest mulig folk!

Ellers er du flink til å ta iniativ mysild!

Ett alternativ som ingen har tenkt på:

Hva med å leie roligheden camping på lund en helg???

Vet at der har amcar sine treff hvert år, med stor suksess!

Kunne vi hatt øl telt og grillings, kjempefin mulighet for folk å bli kjent med hverandre!

Det betinger jo att folk oppfører seg sånn noen lunde og at vi skaffer vakter!

Kunne vært slik at søndagen/lørdag var åpen for publikum, kunne tatt 50kr pr.publikum

Mange uante muligheter!

Kan høre på pris hvis noen er interresert.

Ps: har byttet ut de grelle 15" felgene på min 523 til 19"!!

Mvh

hehe.. ingenting er utenkt her du! ;-)

vi snakket om kanskej å leie glattkjøringsbanen og få til en autoslaom elelr noe moro, med litt herjing, og muligens en bankett eller noe på quality... eller noe slikt... men det som er kniven på strupen:

det er bare å innse at mange av de som var der igår ikke er interressert i å betale medlemmskap i ccn, og ikke gidder å betale for å komme på treff... MEN selvfølgelig, det er jo en del som vil, men 20 stk, med 200 kroner hver er ikke nok til å få dette til med overskudd i det heletatt... men derimot har vi et BMW-merketreff, ved siden av ccn, der folk faktisk slipper å betale kontigenten, er sjangsene mye større... da øker sikkert oppsluttningen med 80%..........

vet dette høres konservativt ut, men sånn er det bare, man må være realistiks... og på dette treffet var vi heldige med været! hadde det regnet, hadde det kommet kanskje 10 biler maks... selv om vi kunne stått under taket i parkeringshuset... sol trekker folk, ikke arrangemente :-P (nesten)

Skrevet
Jeg synes dere skal prøve å få gang på BMWCCN Agder . Når du ser hvor mange som møtte frem på Bimmers treffet deres burde det jo være lett å få igang CCN .

Petter

BMWCCN Rogaland

joa, men som sagt, dette er gratis ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...