Gå til innhold

Tåkelys eller kjørelys?

Vanilla_ninja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kjører alltid med tåkelys, uansett hva lys som står på.

Fordi JEG synes det ser bra ut.

Selv kjører jeg på venstresiden av veien siden det ser så ufattelig kult ut, så jeg skjønner deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører alltid med tåkelys, uansett hva lys som står på.

Fordi JEG synes det ser bra ut.

Selv kjører jeg på venstresiden av veien siden det ser så ufattelig kult ut, så jeg skjønner deg godt.

Enig med deg i den der kverrulanten.. Skjønner ikke hvorfor vi diskuterer dette.. Vi blir ikke enige uansett..

Jeg kjører med tåkelys hele tida 8)8)8)

Haha, begynn å grin a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysene fulgte jo bilen så man har jo betalt for dem og de må jo da også brukes, en annen fordel er at man slipper å "slite" ut xenon pærene....(spare der man kan, det er jo tross alt finanskrise)

Kjører også med parkeringslys+grøftelys en del i dagslys, samt når været tilsier det (tett tåke/snødrev og da blinker alle fordi de tror det er feil), men etter jeg fikk ny bil med xenon har jeg egentlig pleid å bare bruke nærlys fordi man må trykke på grøftelysknappen hver gang, noe jeg glemmer da jeg er vant til E39, xenonlysene ser bra ut og jeg satte i noen billige kina-pærer som lyser veldig bra, men som ikke passet 100% i holderne, så er ingen krise å slite litt på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det en lang diskusjon om allerede..

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... E5kelysene

Herlighet :roll: BRUK diskusjonen jeg quoter til..

Det som ikke er sagt der er ikke verdt å si engang..

Jeg MÅ ikke innom denne tråden å plage meg grønn over at den eksisterer, men syns faktisk admin bare kan stenge denne tråden og henvise til forrige tråd, så vi slipper 8 sider med NY totalt meningsløs diskusjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det en lang diskusjon om allerede..

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... E5kelysene

Herlighet :roll: BRUK diskusjonen jeg quoter til..

Det som ikke er sagt der er ikke verdt å si engang..

Jeg MÅ ikke innom denne tråden å plage meg grønn over at den eksisterer, men syns faktisk admin bare kan stenge denne tråden og henvise til forrige tråd, så vi slipper 8 sider med NY totalt meningsløs diskusjon..

Vi begynte jo akkurat å bli varm i trøyen igjen her!

Men er egentlig enig i at tråden kan stenges..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i den der kverrulanten.. Skjønner ikke hvorfor vi diskuterer dette.. Vi blir ikke enige uansett..

En ting er det å være uenig, for det må alle få lov til å være. Det jeg reagerte på var at han begrunnet bruken sin (som strider med gjeldende regler) kun med at det var kult. Derav min noe useriøse og overdrevne sammenligningen.

For øvrig er jeg vel enig med de som sier at diskujsonen til fordel kan flyttes til den godt etablerte tråden om lysbruk.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig, men jeg gidder liksom ikke å innom noe Avensis-forum for å spørre hvorfor de sjåførene bruker dustelysene sine.

Nå vet jeg vel forklaringen på hvorfor BMW-sjåfører gjør det også, men det er alltid morsomt å lese forskjellige menneskers begrunnelse for å gjøre rare ting.

Kall det gjerne en sosialantropologisk ettermiddagsundersøkelse. :)

Nå er det middag, så om noen vil stenge tråden er det greit for meg. Jeg har i hvert fall fått vist at det finnes flere fornuftige og lovlydige BMW-eiere enn andre sjåfører vil påstå, og da er jeg fornøyd.

LJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...