Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vært artig å høre hva det første folk her inne gjør etter å ha hentet/overtatt ny bil.

Er det rett i vaskehallen, frem med polering osv?

Er det en lang kjøretur?

Er det å kjøre på besøk til alle venner og kjente for å vise frem?

Er det rett hjem og lese manualen, eller surfe etter oppgraderinger?

Eller er det noe helt annet?

Har litt konsentrasjonsproblemer i dag, og det blir nok neppe bedre i morra, før jeg står med nøkkelen i hånda. :)

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Få testa bilen skikkelig, selvsagt :D (lang tur på minimum 4000rpm)

Og deretter ta en skikkelig tur under den, i motorrommet og se over den i alle kriker og kroker.

Skrevet

Vask av bilen, samt tråkke litt hardere på gassen enn jeg turte på veien hjem hehe

Deretter kommer letingen etter småfeil man overså da man kikket på bilen, samt planlegging av hva man må gjøre for å få bilen som man vil...

Skrevet

Har du kjøpt Z4?! :) Gratulerer!

Det første jeg gjorde med 7ern var å bytte til senkefjærer som Nautiluz hadde med seg før jeg hadde kjøpt bilen. Takler ikke steile-looken... ;)

Skrevet

Takk takk :)

Planen min for morgendagen er å kjøre den ned i garasjen på jobben, der den må stå til arbeidsdagen er over. Så er det sikkert noen som må ned å kikke, kjenner jeg de rett :)

Så blir det nok å kjøre en liten omvei hjem, og innom vaskehallen for å gå over i litt lys.

Lørdag blir nok en god dag for prøvekjøring mot Østfold tenker jeg :)

Skrevet

Gratulerer med ny bil!

Første jeg gjorde med min var seff en god omvei hjem, hehe. Og så var det fram med vaskebøtten.

Forventer en tråd om bilen din når den er hentet. Er det bilde av bilen du har i avataren? Spenstig interiør i så fall :D Så lekkert ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...