DanielMK Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Noen som har efaring med dette upgrade-kittet ? (e-39) Korleis blir det? Noen som har bilder? http://www.schmiedmann.no/999/produkt/AEUPG1.htm Dei eg har no er røde "led pærer", 6-7 stk som danner en "ring" .. Syns det ser litt jalla ut, og kunne tenke meg å anskaffe noen finere Angel Eyes som GÅR I ETT i ringer. Har desse lyktene nå: Tusen takk for svar !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hella lykter er bra. jalla lykter med prikker er ikke mye fint nei. gå for hella. det er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hella lykter koster jo ein heil månedslønn..... prisen er ca 12 tusen ?? Er det virkelig verdt å bruke så mye peng på frontlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Nei der er ikke verdt å bruke 12K på frontlykter. Får de for rett over 4 på Koed (for halogen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 endten kjøper man skikkelige lykter. eller beholder de man har. sålenge man slipper de lyktene med prikker er alt bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 veel, no har eg dei med "prikker", hehe ... Korleis er det å opne opp lyktene og montere angel-eyes upgrade kit da? Mye styr og vanskelig å få til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 jeg kjøpte mine fra gs bildeler. de kule men fultlyset suger på de da kosta 2500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Facelift lykter, uten xenon 4.175,00 pr stk ink mva. facelift med xenon 6.206,00 pr stk ink mva. Begge er hvite blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Koed selger Hella sine lykter til 2497,- det er med moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Korleis ser man på Koed at det er Hella sine lykter, da? Står jo ingenting om det? Eller er eg blind ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Korleis ser man på Koed at det er Hella sine lykter, da? Står jo ingenting om det? Eller er eg blind ? www12547 og www12548, dette er lykter med halogen og hvite blinkere og ja det er Hella, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ah ok, Tusen takk Setter stor pris på hjelpen folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passaje Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 hella lykter er bra. jalla lykter med prikker er ikke mye fint nei. gå for hella. det er best. jeg kjøpte disse på ebay for 900 inkl frakt. ja ringene ser forferdelige ut, så jeg har koblet dem ut. kjøpte heller matchende tåkelys til lyktene. ser bra ut det også tror nok du finne bra angel eyes til under 12000 altså. vertfall det halve. kommer an på om du skal ha xenon eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 jeg anbefaller også matchende tåkelys, dette gjør du ved å monter xenon ble ikke seene noe bra ut med hvit EA og me de "gule" orginale pærene.. edit: legger ved ett par bilder av hvordan det ble hos meg, siden du etterlyste bilder har hella lykter btw:) er ikke akk det samma sette som du har sett på det, men regner med det er ganske likt.. ledpærene skulle tilsvare 7000k var det vel, mens jeg monterte 6000k xenon i tåkelysa, ble så å si likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 ah, se der ja pita Kor mykje måtte du ut med for å få exeon i tåkelyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå