///FredriK.S Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Altfor lite Off topic i denne tråden, så jeg nevner at du må skaffe deg doble stusser siden diffuseren ser ut til å være beregnet på det haha, sant.
skrape Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Altfor lite Off topic i denne tråden, så jeg nevner at du må skaffe deg doble stusser siden diffuseren ser ut til å være beregnet på det Ja, er klar over det. Er på utkikk etter nytt eksosanlegg med doble stusser, derfor kjøpte jeg diffuser med mulighet for dobbel eksos
316 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Sikta generelt til at det er latterlig med plastikkskilt. Kan neppe tåle mye. Hvor mange bøyde metallskilt ser man ikke hver dag?
skrape Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Får håpe skiltene holder seg trygt og fint inni skiltholderen Men blir spennende å se når jeg kommer ut på veiene (står lagret i garasje over vinteren)
Bisazza Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 ey, snakk om skilt, hva koster de plast skiltene? å hvordan er d med den regeln om at man kan skrive hva som helst på skiltet. Men jeg leste et sted for en stund siden at det skulle bli lov.
Hansh Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 ey, snakk om skilt, hva koster de plast skiltene? å hvordan er d med den regeln om at man kan skrive hva som helst på skiltet. Men jeg leste et sted for en stund siden at det skulle bli lov. Siste jeg hørte var at de har bestemt at det ikke blir lov. Plastskiltene tror jeg ikke kostet mer enn noen hundrelapper faktisk!
skrape Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Vet faktisk ikke hvor mye skiltene koster, da min farfar som er kjørelærer hentet og insisterte på å betale skiltene. Men tror det er snakk om 1-200 kroner. Hørte også snakk om at det skulle bli mulig å få egen tekst på skitene, men koster vel uansett kaka.
Bisazza Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 så du betille på biltilsynet, å betaler noen hundrelapper å får ut flunke nye å fete plast skilt?
skrape Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 så du betille på biltilsynet, å betaler noen hundrelapper å får ut flunke nye å fete plast skilt? Er ikke verre enn det nei edit: ikke mulig med personlige skilt http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegve ... /66386.cms
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Jeg betalte 100 kr akkurat for mine skilt..
Bisazza Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 hvor kan det bestilles på nett? 100 spenn er jo bare knaill flott
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Tviler på at det går på nett.. Du må nok bestille på trafikkstasjon.. Du får jo ikke de nye skiltene ut før du har levert de gamle uansett..
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 edit: ikke mulig med personlige skilt http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegve ... /66386.cms haha, morsomt å lese hvorfor sverige slutta med plastskilt Alle vet jo det at det var fordi de gikk istykker av ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå