Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Altfor lite Off topic i denne tråden, så jeg nevner at du må skaffe deg doble stusser siden diffuseren ser ut til å være beregnet på det :wink:

Ja, er klar over det. Er på utkikk etter nytt eksosanlegg med doble stusser, derfor kjøpte jeg diffuser med mulighet for dobbel eksos :wink:

Skrevet

Sikta generelt til at det er latterlig med plastikkskilt. Kan neppe tåle mye. Hvor mange bøyde metallskilt ser man ikke hver dag? :eek:

Skrevet

Får håpe skiltene holder seg trygt og fint inni skiltholderen :)

Men blir spennende å se når jeg kommer ut på veiene (står lagret i garasje over vinteren)

Skrevet

ey, snakk om skilt, hva koster de plast skiltene? å hvordan er d med den regeln om at man kan skrive hva som helst på skiltet. Men jeg leste et sted for en stund siden at det skulle bli lov.

Skrevet
ey, snakk om skilt, hva koster de plast skiltene? å hvordan er d med den regeln om at man kan skrive hva som helst på skiltet. Men jeg leste et sted for en stund siden at det skulle bli lov.

Siste jeg hørte var at de har bestemt at det ikke blir lov. Plastskiltene tror jeg ikke kostet mer enn noen hundrelapper faktisk!

Skrevet

Vet faktisk ikke hvor mye skiltene koster, da min farfar som er kjørelærer hentet og insisterte på å betale skiltene. Men tror det er snakk om 1-200 kroner. Hørte også snakk om at det skulle bli mulig å få egen tekst på skitene, men koster vel uansett kaka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...