jojr Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Det lukter litt våt hund egentlig har byttet kullfilter på a/c, men er det andre ting som kan lage lukt
jon///M Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 kan komme fra ac ja, på wurth har di ac rens som jeg tror du sprayer inn i luft dysene for og renjøre og rense.
Mons1 Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Ja det er lukt fra bakterier som kommer fra AC. JEg haddet et h.... liv for å bli kvitt det i min E46, men fikk kjøpe en boks med spray for 500kr og sprayet hele 4 ganger før det endelig forsvant. Ikke spray fra innsiden, men inn innsuget til varmeapparatet. Ta ut pollenfilteret og kjør AC på fullt. Spray godt inn i alle mulige vinkler og la det gå i 15min. Hold alle vinduer og fører lukket og ikke la noen oppholde seg i bilen. Kjør i en uke og gjennta behandlingen. Jeg trodde jeg ikke ble kvitt det og var nødt til å betale 2-3000kr på verksted, men nå plutselig legger jeg ikke lenger merke til lukten så nå er den borte. Noe dritt når det stinker! RS Det lukter litt våt hund egentlig har byttet kullfilter på a/c, men er det andre ting som kan lage lukt
jojr Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Takk for svar Hva het det du middelet du brukte?
Tommy Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Bilxtra selger slike bokser med AC rens. Brukt den selv, med bra resultat.
nimitz Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Det lukter litt våt hund egentlig har byttet kullfilter på a/c, men er det andre ting som kan lage lukt Hva med og prøve med litt deadorant under armene? Just kidding. Klart ikke og dy meg
Otis Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Det fleste andre steder på nettet så anbefaler de å dekke til fram setene og sette luft på front ruta og til sidene, tror jeg det var. I tillegg så mener de at man skal holde dørene åpne slik at som ligger i systemet ikke fester til interiøret så godt.
jojr Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Ja det hjelper helt klart med deodorant, men skjelden jeg lukter våt hund akkurat under armene
Tommy Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 På den jeg brukte, så skal biler være lukket, å klima anlegger skal stå på resirkulering.
ketil74 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Har også opplevd sur lukt i bilen,det ble skiftet begge pollenfiltre så var det borte.
jojr Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Har også opplevd sur lukt i bilen,det ble skiftet begge pollenfiltre så var det borte. Det var det første jeg byttet dom du ser øverst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå