Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei, ser dere sier prisen var helt sinnsyk.

Hva da med denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16990102

Gått litt mindre, større motor, alt orginalt, L-versjon og utfylt servicehefte.

Og billigere pris. Innvendig ser den helt strøken ut. Med en polering ser den nok helt strøken ut utvendig også :-)

Hva mener dere om prisen på den bilen?

helt personlig, så er denne like gale.. det er en 1997 modell.... greit, den har en 3.5motor.. men fremdeles for dyr..

er en IL lett å få solgt?

helt std bil, jaja, eg liker ikke oransje lykter :P

og lyst interiør er jo em smaksak..

ikke noe personlig kritikk om at den er stygg, men ikke min smak. senk prisen til 200k, så er vel det en ok pris. :D

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
En ting er prisen en annen ting er at selgeren sier at bilen ikke er vinterkjørt. Hvorfor har bilen vinter dekk da? :shock: hva er vitsen med å kjøpe vinterdekk til mange tusen når man likevel ikke skal kjøre bilen på vinteren :?:

Naboen har en Mercedes SL500 som ikke vinterkjøres. Men han setter på vinterdekka hver vinter når den skal stå slik at ikke sommerdekka skal få flatkant dersom det skulle lekke noe luft.

Så om en bil har vinterdekk, so what?

Folk får gjøre hva de vil men jeg tviler på at den bilen ikke er vinterkjørt i løpet av sine 11 år. Uansett så synes jeg det er høl i hue å kjøpe dyre vinterdekk bare for at bilen skal ha noe å stå på. Ville heller satt på noen gamle dekk og felger.

Skrevet

Er det bare jeg som irriterer meg over biler som behandler en som om en er helt idiot?

Fra audien:

4vsatea06wvurdtq1xzh.jpg

Beskjeder om å gjøre sånn og sånn, advarselmerker alle mulige steder, lys som blinker når du ikkje har på deg sele, pipelyder om det samme og lignende ting.Piping når døren er åpen er jo en klassiker.. :roll: HMS på sitt verste. (og jeg som har jobbet litt med slikt :lol:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...