Gå til innhold

330i E46 SMG. Nye bilder side 7!

Share

Anbefalte innlegg

Liker denne jeg :D Må være deilig å ha SMG kasse!

Gøyt med SMG da! Akkurat ny kasse og diff. Jæger i Bergen gjorde en kjempebrøler da de skiftet kassen min, siden det var diffen som var gåen hele tiden, og de påstod hardnakket at det var kassen. Da de hadde skiftet kassen og problemene fortsatt var der, påstod de at duringen var dekkstøy! :( Makan til merkeverksted! Jeg fikk levert bilen til ett lite verksted jeg stoler på: Stamneshagen Auto, sjefen sjøl tok en liten tur med bilen min og konstaterte etter to minutter at det var diffen som var gåen. Så sa han at for sikkerhetsskyld at han skulle få bilen opp på bukk og lytte til lyder når jeg satt i bilen og kjørte, joda sa han: 99% sikkert at det er diffen som er gåen. Leverte bilen hos Jæger igjen, byttet diff og alt er ok! Av dette har jeg lært en ting: Merkeverksted er overpriset, består av bare modulbyttere som ikke kan noen ting! ALDRI MER BMW VERKSTED PÅ MEG I ALLE FALL! JÆGER KAN BRENNE I HELVETE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du det motor dekslene dine dei røde ? kor går det ann å kjøpe det ?

går ann å lese i tråden! den er ikke SÅÅ lang enda!

Denne var skamrå! En av norges peneste E46 sedaner! :)

Og kommer lenger opp på lista med nye felger ;)

Kan jeg spørre hvor du kjøpte karbon-stabstaget og det Radenergie karbon motordekselet?

Kjøpt på www.jlevisw.com

Motordekselet heter som sagt Radenergie og tårnstaget heter Quattro performance eller noe i den dur. Sjefsstag og utrolig lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette garantiarbeid? Om ikke hørtes dette ut som en svært så dyr affære... hehe!

Fikk kassen på goodwill (50%) og hadde heldigvis tegnet tredjepartsforsikring i Tyskland som varte ett år. Fikk dekket 70 prosent av kasse og diff. Selv om Jæger i Bergen hadde tråkket i salaten med at de byttet kasse i stedet for diff, ville de fortsatt ha resterende 30% for diffen! Jeg snakket med ansvarlig på økonomiavdeling og sa at dersom de ikke strøk regningen, kom jeg til å gå både til aviser og tv for å fortelle om denne latterlige historien. Jeg sier bare en ting: ALDRI MER JÆGER på meg!!! Er det en garanti rep som blir dekket 100% i framtiden, har jeg vel ingen valg, men det må være eneste grunn til å levere bilen inn der! Bare ett råd til alle fra Bergen: HOLD DERE UNNA JÆGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig farge, riktig motor, litt usikker på sorte felger, og panseret med riller (?) og hvordan SMG er å bruke i det daglige, men en knalltøff E46 som skiller seg positivt ut.

Siden jeg hører den står utenfor gullgruven, så høres det ut som den står på rett sted også, hehe.

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikek lsenge ut et bilde av bilen bak?

Takk til alle for mange positive tilbakemeldinger!

Jeg er i nordsjøen nå, og skal fikse bilde av hekken så snart jeg kommer hjem... Har mye annet som kommer også... Har grenrør som ligger i garasjen klar til å bli skrudd på men ingen til å hjelpe meg siden jeg ikke har bukk... Stereo oppgradering med subber i reservehjuls brønn, muligens en kompressor av type ESS TS2+... Får se om jeg vinner i lotto... tiden framover kommer til å bli brukt mye på mitt neste barn :) Blir pappa igjen i mars dersom termin stemmer, kanskje jeg må kvitte meg med 330'en og kjøpe femmer igjen, men håper ikke det da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke blinklysene foran, burde harmonert mer med frontlyktene og samtidig laget litt kontrast til alt det andre svarte. Synes kanskje vinduene var litt vel mørke og, men gjennomført svart er den ihvertfall!

Uansett alt i alt meget fin bil som jeg sikkert kommer til å legge merke til når jeg møter på veiene rundt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke blinklysene foran, burde harmonert mer med frontlyktene og samtidig laget litt kontrast til alt det andre svarte. Synes kanskje vinduene var litt vel mørke og, men gjennomført svart er den ihvertfall!

Uansett alt i alt meget fin bil som jeg sikkert kommer til å legge merke til når jeg møter på veiene rundt her!

Rutene er nok mørkere på bildet enn de er i virkeligheten. Hvite blinkers er jeg ikke tilhenger av....-og smaken er som baken.... :)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom og kikket litt på din bil og. Likte ikke dine frontblinkers, tre interiøret, og det lyse skinnet, men som sagt tidligere... alle har forskjellig smak og setter pris på forskjellige ting. Det som er viktig for å gå over ens med andre er blandt annet å respektere at vi er alle forskjellinge og liker forskjellige ting. Det hadde vært en utrolig kjedelig verden om f.eks alle skulle kjørt rundt som Jeff Dunham sier: I en blå Toyota Prius! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag datt det inn en purring på bytte av diff.... Jæger sentrum i Bergen skiftet altså girkassen min mens det var diffen som var problemet. Jeg betalte denne regningen for kasse, mes det selvsagt ikke var denne delen som var problemet. Fikk konstatert fra ett annet verksted at problemet mitt var defekt diff noe som Jæger påsto var dekkstøy. Fikk skiftet diffen, og problemet var borte. Gav beskjed til Jæger at resterende som jeg ikke fikk dekket fra tredjepartsforsikring i Tyskland (70%) ikke ble dekket fra meg. Økonomiavdelingen sa at det var OK, og nå plutselig detter det en jævla purring inn i postkassen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom og kikket litt på din bil og. Likte ikke dine frontblinkers, tre interiøret, og det lyse skinnet, men som sagt tidligere... alle har forskjellig smak og setter pris på forskjellige ting. Det som er viktig for å gå over ens med andre er blandt annet å respektere at vi er alle forskjellinge og liker forskjellige ting. Det hadde vært en utrolig kjedelig verden om f.eks alle skulle kjørt rundt som Jeff Dunham sier: I en blå Toyota Prius! :)

Er ganske glad for at jeg er omtrent eneste på hele forumet som liker treinteriør! 8)

Trenger ikke å være redd for å trakke meg på tærene heller så lenge du er saklig! Synes bare det er gøy at andre har annen smak og andre meninger, ellers hadde vel våre biler sett helt lik ut?

Foresten ser de nye blinklysene litt rare ut på de bildene fordi det er litt kondens rundt kanten, er ikke slik nå og er veldig fornøyd selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...