Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vurderer å sette 4 utblås på E34 fra koed. husker jeg så ett bilde på forumet her av en bil som hadde det. men finner det ikke igjen.. er det noen som har ett bilde av en E34 med 4utblås bak? takker for all hjelp:D

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mulig jeg er litt sær, men 4 rør uten at det sitter en tilsvarende grom motor er bare teit. Når jeg ser noe sånt så tenker jeg at det er en person med mindreverdighets kompleks.

Skrevet

to tøffe potter på ene sida gjør seg godt... deignen på e34 passer ikke med 4potter...blir jalla synes jeg...men det kommer jo ann på smak og behag.

kun på den røde e34 (wide body) kledde det.

Skrevet

For min del handler det ikke om mindreverdighetskomplekser når jeg satte duplex på breitbauen.. Det handler om å oppnå symmetri, og brytning på en ellers kjedelig bakfanger..

Det handlet om at Rieger bakfangeren ser ut som en kloss om man bare har to rør på ene siden.. "klossen" på andre siden blir så massiv, når den bygger så langt ned og bare har smale lufteåpninger nederst..

En ting er å sette de på for å være tøff, men det er noe helt annet om man setter på 4 rørs fordi det er designmessig "riktig"..

Så glem alt med V8'ere, mindreverdighetskompleks o.l. Handler ikke om det om du bygger en fin bil du selv liker.. Det er ikke teit med 4 utblås på en 316 om man gjør det av utseendemessige grunner som er nøye vurdert og gjennomtenkt..

Det som ER teit, er å style en 316/318 i utgangspunktet.. Hvertfall til det nivå der det blir "riktig" å ha 4 rørs utblås.. Men det er en helt annen diskusjon..

(jam jeg har hatt en 316 som jeg "horestyla".. Hva kan jeg si? Angrer den dag i dag på at jeg var så teit for 4-5 år siden..Skulle aldri brukt penger på den bilen)

Skrevet

Tja, forvar og forsvar, prøver bare å få folk til å tenke at det faktisk kan være legitime grunner til å ville gjøre ting..

Forøvrig er det viden kjent her inne at jeg ikke er noe originalpolizei, men mer originaltyttebærpolizei men en litt mer liberal holdning.. En fin bil er en fin bil, og for min del er feks M-tech på E36 dødsens kjedelig.. Det kan vel i utgangspunktet ikke kalles styling omtrent.. Har sett mange løsninger på 4-rørs, og syns ikke du trenger å ha mindreverdighetskomplexer dersom du monterer det.. Eksos er ett designelement i disse dager, som så mange andre småting som speil, lykter, AE osv.. Hvorfor skal det da ikke være mulig å endre/ettermontere litt på det originale designet, såfremt man holder seg innenfor visse rammer?

4-rørs er pent, OM det er pent, men det kan også bli stygt. Er vel kanskje derfor trådstarter ba om å få se ett bilde?

Mindreverdighetskomplex er vel ikke akkurat noe jeg gjenkjenner megselv i ihvertfall.. De fleste her inne som har vørt her en stund vet at jeg både er en kverulant og stor i kjeften, og også har baller nok til å innrømme teite ting... Med 120 kg i "morgenvekt" føler jeg meg vel ikke akkurat liten på denne jord..

Skrevet

Er enig med at viss du skal ha 4 rør så skal motoren være tilsvarende. En 320 med 4 rør blir totalt feil!

Men har at det er kun V8 som skal ha 4 blir helt feil. En 330 feks kan godt ha det. Forøvrig så har vel trådstarter en 535 og da mener jeg det kler bilen med 4 rør. Kjør på! Den øverste der oppe kledde det veldig godt!

Skrevet

Joda, respekterer det og mener at alle har rett til å ha sin egen smak og stil. Men må nok innrømme at jeg er av den typen som mener BMW og plastikk ikke hører sammen. Liker en del "riskokere" å sånn sett men når man begynner med massiv plastikkstyling og endepotter som ser ut som et kloakkrør så mister jeg fort interessen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...