sladjan Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Ser at biltema selger CCFL ringer til bmw. Er ganske fin pris på dem også. noen som har prøvd disse? bra kvalitet i forhold det man kan skaffe andre plassa? ebay osv? http://www.biltema.no/products/productl ... SecId=1447
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 dette har vært oppe før. søk i forumet and you shall recieve.
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Delte meninger... Aldri hatt det minste problem med dem selv, kjørt med de i ca ett år nå...
Ballder Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Delte meninger... Aldri hatt det minste problem med dem selv, kjørt med de i ca ett år nå... Og alle ringene tenner hver gang? Har koble mine via rele for og få maks spenning (ca 1 volt mer enn ledninge til parklyset). Dette hjalp, men endte opp med og kjøpe ett sett til for og teste det. Like ræva det, så nå har jeg en ballast/tenner til hver ring, noe som funker relativt ok.
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Delte meninger... Aldri hatt det minste problem med dem selv, kjørt med de i ca ett år nå... Og alle ringene tenner hver gang? Har koble mine via rele for og få maks spenning (ca 1 volt mer enn ledninge til parklyset). Dette hjalp, men endte opp med og kjøpe ett sett til for og teste det. Like ræva det, så nå har jeg en ballast/tenner til hver ring, noe som funker relativt ok. Ringene tenner vær gang ja. Har også vurdert å gjøre som deg, en ballast pr ring. Ringene trenger noen sekunder på å "lade" seg opp i kulda når jeg har en ballast på 2 ringer. Har to ballaster til liggende som skal kobles opp så fort jeg gidder. Har bare 3 tema ringer, da jeg kjøpte ett sett fra tema og ett sett fra umitza.com (tror ikke det er skrevet riktig, men noe i den duren ) , og disse settene er helt identiske, står akkuratt det samme på ballastene og ringene. Så jeg satt inn en ring fra umitza settet for å se om det var noen forskjell, men har glemt hvem av dem det var nå
Ballder Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Har opplevd flere ganger at det tar mange sekunder og få liv i ringene, og veldig ofte så tennes kun en ring pr. tenner ved bruk av 2 ringer pr. tennere. Slå av og på lysbryter løste som regel det problemet, men ikke uten unntak det heller. Ser ut som det er relativt stabilt slik jeg har det nå, men skal ikke mange feilslagene til her før det plukkes av. Hvem synes det er gøy og måtte sjekke ut om ringene funker før man kjører avgårde liksom. Og speil på garasjeporten er liksom ikke et tema det heller. Monterte ringer fre e-bay på forrige e39, og disse hadde aldri problemer med og tenne skikkelig, så at det er forskjell ute å går ett sted er jeg nå helt sikker på.
Haug530D Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hadde også ringer fra Ebay før jeg fikk Hella lykter, de fungerte bra de.
sladjan Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Mine funker knall hvertfall... Går og shopper på biltema med en gang jeg får lønn no Håper jeg har like flaks som deg -Roger- hehe -Men en ting jeg lurte på egentli, skal disse ringene være på bare når parklysa er på? ikke når kjørelysa og langlysa e på? er det vanlig?
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Mine funker knall hvertfall... Går og shopper på biltema med en gang jeg får lønn no Håper jeg har like flaks som deg -Roger- hehe -Men en ting jeg lurte på egentli, skal disse ringene være på bare når parklysa er på? ikke når kjørelysa og langlysa e på? er det vanlig? Parklysa skal alltid være på...
Ballder Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Parklys lyser konstant, og det er parklys disse ringene i utgangspunktet er.
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 mine er bra. er fra biltema. BRA greier:!!!!!!!!!
a.pedersen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 kjempe førnøyd med mine å. dem treng litt tid på å tende. men man klare fint å leve me d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå