Sir Hofstad Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.usautoparts.net/bmw/museums.htm Leste i dag at museet åpner igjen, og skal vise omtrent 187 modeller som BMW har produsert... Lagt ut tidligere er det bare å slette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 187 modeller Har det vært stengt lenge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 La oss alle på bimmers ta en tur ditt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Et sted som skal besøkes når vi en gang bruker sommerferien på å kjøre gjennom Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Må ha stengt etter sommeren i hvert fall. Både museet og BMW Welt på andre siden av veien er verdt et besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Skulle gjerne hatt en roadtrip med flere andre bimmers medlemmer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Hvorfor har de stengt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Dit skal jeg dra på sommerferie et år! Hvor i Tyskland ligger dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 munchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Var der i sommer, ble litt skuffet over at ikke alle modellene var der. Å ikke ha f.eks 850 der er for meg et stort mysterium. Slik museet var i sommer etter nyåpningen var etter min mening IKKE GODKJENT. Jeg vet at mange forsvarer alt BMW foretar seg med nebb og klør, men som sagt, ikke bra nok etter min mening. Det sies at Mercedes museumet er mye bedre og mer komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Var det i sommer jeg også, fikk se alle bilene de hadde, men de hadde ingen av de eldre BMW'ene som jeg hadde håpet på de hadde. Ble litt skuffet, men utrolig artig å være der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Sikker vert gøy tatt seg en tur dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Var på BMW Welt i oktober, skippa museet til fordel for en 2 timers guidet rundtur på BMW frabrikket som ligger der. Det var en fantastisk opplevelse . Anbefales På denne frabrikken produseres 3 serie touring og sedan, + at de lager m3 motoren her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå