Robbi3 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Det som irriterrer meg er jo biler som er treiiiige som snegler overalt. Og dem som ikke skjønner at de er treige og nekter plent å la mg kjøre forbi.
|Andreas| Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hva skjer med å aldri bruke høyre feltet? Det er der sinken burde ligge. Så kan "mellomsinkene" ligge i midten og de som kjører normalt++, ligge i venstre. Man skal ligge til høyre uansett, og dette uavhengig av om man ser på seg selv som en mellomsinke, supersinke eller noe annet. Untakene er selvsagt når du skal kjøre forbi eller andre lignende årsaker. Ellers hold til høyre. I know, derfor jeg lurer på hvorfor ingen ligger i høyre? Blir det sett på som ett krabbefelt? Er det nederlag å ligge der? Selv så ligger jeg så langt til høyre som mulig.
Lars89 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Folk som lusekjører når det er tofelt og gir full gass når det er forbikjøringsmulighet og begynner å tute og blinke med fjernlysa når jeg gir flat pedal forbi de
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Folk som lusekjører når det er tofelt og gir full gass når det er forbikjøringsmulighet og begynner å tute og blinke med fjernlysa når jeg gir flat pedal forbi de Er det ikke skuddpremie på disse?
Azeton Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Folk som lusekjører når det er tofelt og gir full gass når det er forbikjøringsmulighet og begynner å tute og blinke med fjernlysa når jeg gir flat pedal forbi de En gang ble jeg så forbanna at jeg tråkka på bremsene etter forbikjøring.. tydlig at han skjønnte noe var galt. for han tråkka enda hardere på bremsene..
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Lusekjørere, folk som bremser ned når de kjører av motorveien, folk som kjører sakte inn på motorveien, folk som "råkjører" inn og ut av bensinstasjoner, kjøpesentre etc, folk som bytter felt når jeg har planer om å kjøre forbi dem i høyre feltet , folk som ikke overholder vikeplikten, folk som kjører fort i stygge biler, folk som ligger og kuker opp i bilen foran, folk som lager kø i rundkjøringer, folk som ikke bruker blinklys når jeg ligger rett bak, folk som kjører forbi meg bare for å kjøre forbi, folk som kjører forbi meg på moped, folk som sykler i veien, folk som sykler på rødt lys, idioter som sykler midt i veien med refleksvester kondomdress og tror de er med i tour de france, lastebiler med løs stein bakpå, folk som kjører sakte bare for at det er snø, folk som ikke kan parkere, folk som ikke overholder vikeplikten når de rygger, folk som kjører fortere enn meg over humpene, folk som fløyter, folk som kjører midt i veien og bytter felt akkurat som at ikke er andre på veien, mopeder som ligger helt ute i veiskulderen og venter på å bli nedkjørt, folk som kjører forbi mopeder som ligger ute i veiskulderen, folk som irriterer seg over mopeder, folk som ikke kan kjøre bil!
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Lusekjørere, folk som bremser ned når de kjører av motorveien, folk som kjører sakte inn på motorveien, folk som "råkjører" inn og ut av bensinstasjoner, kjøpesentre etc, folk som bytter felt når jeg har planer om å kjøre forbi dem i høyre feltet , folk som ikke overholder vikeplikten, folk som kjører fort i stygge biler, folk som ligger og kuker opp i bilen foran, folk som lager kø i rundkjøringer, folk som ikke bruker blinklys når jeg ligger rett bak, folk som kjører forbi meg bare for å kjøre forbi, folk som kjører forbi meg på moped, folk som sykler i veien, folk som sykler på rødt lys, idioter som sykler midt i veien med refleksvester kondomdress og tror de er med i tour de france, lastebiler med løs stein bakpå, folk som kjører sakte bare for at det er snø, folk som ikke kan parkere, folk som ikke overholder vikeplikten når de rygger, folk som kjører fortere enn meg over humpene, folk som fløyter, folk som kjører midt i veien og bytter felt akkurat som at ikke er andre på veien, mopeder som ligger helt ute i veiskulderen og venter på å bli nedkjørt, folk som kjører forbi mopeder som ligger ute i veiskulderen, folk som irriterer seg over mopeder, folk som ikke kan kjøre bil! Husk å puste mellom slagene!
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hehe... Jeg irriterer meg over mye på veien...men vil nok si at jeg er en "myk" trafikant ovenfor andre... (det hørtes litt gay ut)
NiklasJa Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hva skjer med å aldri bruke høyre feltet? Det er der sinken burde ligge. Så kan "mellomsinkene" ligge i midten og de som kjører normalt++, ligge i venstre. Man skal ligge til høyre uansett, og dette uavhengig av om man ser på seg selv som en mellomsinke, supersinke eller noe annet. Untakene er selvsagt når du skal kjøre forbi eller andre lignende årsaker. Ellers hold til høyre. I know, derfor jeg lurer på hvorfor ingen ligger i høyre? Blir det sett på som ett krabbefelt? Er det nederlag å ligge der? Selv så ligger jeg så langt til høyre som mulig. Er så enig med dere. Kjører e6 ulven/karihaugen hver dag. Folk er bare helt lost. Spesielt mot oslo er det ALLTID helt tomt i høyre felt forbi avkjøringen til esso, der hvor bomringen var før.
Glenno Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Folk som gasser på ved forbikjøring etter ligget 20km under fartsgrensen over flere km slik at når enn er på siden må bryte fartsgrensen for unngå sammenstøt, folk som kjører raskt ut i kryss selv om de har klart vikeplikt, de som slenger seg ut rett foran enn ved kryss så enn må stå på bremsen, folk som ikke blinker seg ut av rundkjøringer. Vel mye irrittere seg over og greit å ha fri tid og slakke på gassen om enn har tid til det, he he.
Galro Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 I know, derfor jeg lurer på hvorfor ingen ligger i høyre? Blir det sett på som ett krabbefelt? Er det nederlag å ligge der? Selv så ligger jeg så langt til høyre som mulig. Da beklager jeg den litt krasse tonen. Jeg fikk inntrykk av at du mente man skulle i ligge i forskjellige filer alt etter hvilken fart man har, men man skal ligge i filen etter hvilken fart andre har: Kjører du fortere og forbi andre ligger du på venstre side av dem, ellers høyre. Er så enig med dere. Kjører e6 ulven/karihaugen hver dag. Folk er bare helt lost. Spesielt mot oslo er det ALLTID helt tomt i høyre felt forbi avkjøringen til esso, der hvor bomringen var før. Noe av grunnen her kan nok skylles at veien deles etter hvert (både ved ulvensplitten og ved karihaugen); Folk ser ut til å være redde for å skifte fil, og man har vel resonert seg frem til at det er like greit å legge seg i filen først som sist. Noe som sikkert hadde fungert flott om det ikke hadde vært for at andre må ferdes i trafikken med dem.
|Andreas| Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 I know, derfor jeg lurer på hvorfor ingen ligger i høyre? Blir det sett på som ett krabbefelt? Er det nederlag å ligge der? Selv så ligger jeg så langt til høyre som mulig. Da beklager jeg den litt krasse tonen. Jeg fikk inntrykk av at du mente man skulle i ligge i forskjellige filer alt etter hvilken fart man har, men man skal ligge i filen etter hvilken fart andre har: Kjører du fortere og forbi andre ligger du på venstre side av dem, ellers høyre. Det var det jeg tenkte. I teorien burde alle ligge lengst høyre og de som følte for å kjøre forbi disse, kunne kjøre forbi på venstre siden og legge seg tilbake. Osv osv jo flere felter man har.
EirikL Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Lusekjøring, folk som ikke bruker blinklys og folk som ikke kan plassere seg i forhold til hvor de skal i kryss/rundkjøringer.
knut-o Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Gamle folk og kjærringer med barnevogn som rister på hue og veiver med armene fordi, bilen bråker mye på høyt turtall eller at jeg kjører for fort eller tilfeldighvis sklir sidelengs ut av en sving fordi det er glatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå