Gå til innhold

Mistet lappen!!!!

Aleks
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er jo stor variasjon på politifolkene, men mange av dem er bøller..

Kan ikke si meg mer enig her! ;)

Kjenner/har kjent 3stk hyggelige politifolk i mitt liv:

1. En kjær onkel fra Arendal som forøvrig var politimester den gang det het Arendal Politidistrikt. (r.i.p)

2. Naboen min!

3. En meget hyggelig nyutdannet politifrøken som gikk i klassen min på VGS! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo stor variasjon på politifolkene, men mange av dem er bøller..

Snakker du av erfaring eller??

Så et generelt svar til de fleste:

Synes det er rart at så mange reagerer på jobben politiet gjør, jeg regner med at flesteparten har gjort et eller annet for å tiltrekke seg lovens lange arm. Ergo mener jeg at dere kan takke dere selv for å satt dere i en slik situasjon. Å diskutere hva som er rett og galt her blir etter min mening bortkastet tid/energi. Har ikke hørt om noen som har referert til flertallets mening fra bimmers i en rettsak. Har man "bæsjet på leggen" så lukter det dritt uansett om det er foran, bak, langt oppe eller langt nede på leggen.

Kjør pent og lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet nå er at rettsavmålingen er overført til politijurist, i stedet for tingretten slik det visst nok var før. Tingretten har nok lettere for å bruke skjønn. Vet at dommerne i Tingretten er irriterte over dette. De er kun inne for å bestemme om det er skjellig grunn til mistanke i forbindelse med beslaglegging lenger enn 3 uker, når man ikke har godtatt beslagleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lappen igjen idag.. å herregud for en lettelse etter å ha levd i uvisshet i 3 dager! først no når eg mistet den at eg skjønte kor avhengi eg egentlig var!

grunnen til at vi fikk den igjen var at det var såpass seint på kvelden sa han politimannen eg snakket med! men også sa han og at det var dermed ikke greit å gjøre det så seint å at eg ikke måtte fortelle folk at hvis de er ute å blir tatt så seint så slipper de unna.. for alle saker blir behandlet individuelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...