Gå til innhold

_Vurderer_ Z4...


Syse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekker Z4, men jeg syns du eventuelt bør koste på den skinninteriør. Jeg får desverre ikke stoffseter og cabriolet til å passe sammen. Z4 Coupe får man desverre ikke med mindre motor enn 3.0, men jeg syns ikke Roadster står noe tilbake for denne.. Kjør på.. Lekker rødfarge og passende felger.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir den, skal jeg jo selvfølgelig kjøpe sportssetene. enig at stoff og cab ikke passer så godt sammen. Fant noen seter på Ebay til 250 dulls, men de må trekkes om. Eventuellt hvit og svart tror jeg hadde vært fett :D

Syns også det er litt kult med en annen farge enn svart/sølvgrå på en "spesiell" bil. Men, den fargen er ikke akkurat lettomsettlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, og så vidt innkjørt :)

Som du sier er interiøret det eneste å sette fingeren på.

Røde bruktbiler er de som ligger kortest ute på finn før de blir solgt :)

Jeg ville vurdert den svarte som står i tromsø også. Den var mitt førstevalg til jeg kom over den jeg faktisk kjøpte.

Om du klarer deg uten de ekstra dørene og setene, sier jeg KJØP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2gtsozem]Jeg ville vurdert den svarte som står i tromsø også. Den var mitt førstevalg til jeg kom over den jeg faktisk kjøpte.

Blir litt OT, men jeg kjenner eieren og har prøvekjørt denne bilen. Jeg kan gå god for at denne bilen ser svært og føles svært velholdt ut. Eieren er også veldig nøye med vedlikeholdet av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...