Gå til innhold

styggeste bil  

36 stemmer

1. 1. styggeste bil

• Wagon Queen Family Truckster
      5
    • Fiat multipla
      26
    • fiat 126p
      0
    • Leadfoot sin citroen
      5

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Citroen CX er en fantastisk bil! Multiplaen er også festlig annerledes. Meganene synes jeg også er kule. Spesielt når de ser slik ut:

[

Helt enig :) CX er spesiell, en 'acquired taste', men personlig synes jeg den er utrolig pen. Citroen har laget noen stygge biler i sin tid, BX stasjonsvogn blant de, men CX, DS, SM, GS og flere andre er bare nydelige. Også enig med deg ang. Megane'n. Foruten skamsenk har den større felger med lavprofildekk, forskjellige støtfangere, diskret spoiler, hvite blink pluss racing decals, for den som spurte. Samtidig som en kjenner vet at det ligger en god del fartspotensiale bak det litt spesielle ytre. Multipla er vel en Bangle kreasjon, den ser voldsomt bred ut bakfra, kul bil.

Jeg kunne tenke meg å stemme på Accent (om enn bare fordi den er så håpløst uoriginal), Citroen HY (selv om den er dritkul er den ikke så lekker å se på), Citroen Mehari, pluss noen andre som jeg ikke kommer på.

Er ikke den Megane'n bare midt i en hard oppbremsing? Ikke lett å se faktisk senk da. Synes uansett at den sprekeste utgaven som kom av den også ser ganske bra ut!

Skrevet
Hva er det egentlig som er så forskjellig fra den på bildet over og en standard, forutenom at den er skamsenket?? Ikke noe frekt ment om du tror det.

Det er en renault sport, 225hk. Hva som eksakt er forskjellig fra en vanlig en aner jeg ikke, men jeg tipper det blir mye av samme greia som M3 vs en normal coupe. Folk som ikke er bmw entusiaster ser faktisk ikke så lett forskjell på det heller.

Meganen ser ekstra lav ut på bildet, men den var veldig lav til vanlig også. Så forøvrig ut som den fungerte godt.

Forøvrig skal det ikke så mye til før en bil ser vesentlig bedre ut enn orginalt. Litt senk og fine felger så er mye gjort.

Skrevet
Hva er det egentlig som er så forskjellig fra den på bildet over og en standard, forutenom at den er skamsenket?? Ikke noe frekt ment om du tror det.

Det er en renault sport, 225hk. Hva som eksakt er forskjellig fra en vanlig en aner jeg ikke, men jeg tipper det blir mye av samme greia som M3 vs en normal coupe. Folk som ikke er bmw entusiaster ser faktisk ikke så lett forskjell på det heller.

Meganen ser ekstra lav ut på bildet, men den var veldig lav til vanlig også. Så forøvrig ut som den fungerte godt.

den tok kvelden når den ble testet på bane på 5th gear

Skrevet
Det tar helt feil :P Dette er THE worst car jeg kan se på vei og da er det samme om det skogsvei,motorvei eller hva det er bare jeg ser det stygge beiste.

g0fbrr7urlaflnxew6nj.jpg

Må nesten si meg enig med Spinx jeg :P

Jeg tenkte også på denne da jeg så denne tråden, fint det er noen andre som har ordnet med bilde så jeg bare kan henge meg på.

Når det gjelder X6en så ble jeg ganske positivt overasket da jeg først kom over en på gata :) Jeg liker den. Det er godt vi har forskjellige smaker.

Skrevet
Fiat har mye kjipt på samvittigheten:

Heldigvis følger det med en selvdestrueringsmekanisme innebygd i bilen, eller for oss utenfor Italia kjent som rust. Likevel så synes jeg at Uno bemerker seg med å heller være kjedelig og firkantet, enn direkte stygg.

:wink:

Skrevet

Er veldig mange biler jeg synes er stygg, disse var de jeg kom på i farta som ikke allerede er postet.

Pontiac Aztek

02.pontiac.aztek.f34.500.jpg

Opel Calibra

calibra_w500.jpg

Citroen Berlingo

citroen_berlingo_collection.jpg

Renault Megane Cabroilet

renault_megane_ii_coupe-cab_500_333.jpg

Hyundai Coupe

92561cfe.jpg

Skrevet

Hehe, tror kanskje AMC Pacer er den styggeste bilen jeg vet om. Har ikke mye pent å si om franske biler heller, men her tar amerikanerne kaka :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...