skillbill Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er jo en litt "artig" vri for å vise hvilke medlemmer som er mest aktive! Husker jeg ikke feil var det vel faktisk en person her inne som er pasifist eller noe, som fikk gjort om "statusen" sin, siden han/hun ikke ville forbindes med militær rang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 ":1gb60sdj]Nissen sier han kommer til å poste alle fremtidige innlegg via meg, slikk at han blir stående på 5999 haha.... Kommer til å sprette opp mange nisser etterhvert. alle stopper på spesielle tall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Etter 5000 innlegg er det ikke noen høyere grad ?Hmmmm... Du kan jo "verve" deg å bli Grenader... da viser du samhold og stolthet ved å jobbe for bimmers... Er vel ikke så mange som har promotert bimmers.no som jeg, bla ved å anbefale eiere av bimmere jeg reparerer på jobb og sjekke forum osv Forøvrig tror jeg en forespørsel om å bli moderator ville gitt Gunnar "nella" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er jo en litt "artig" vri for å vise hvilke medlemmer som er mest aktive! Husker jeg ikke feil var det vel faktisk en person her inne som er pasifist eller noe, som fikk gjort om "statusen" sin, siden han/hun ikke ville forbindes med militær rang. Hehehe... det er riktig og vi tenkte litt over muligheten med å bruke BMW´s modellbetegnelser istedenfor... 316i som laveste grad og 750i som høyeste grad, men så kom 1-Serien på markedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Forøvrig tror jeg en forespørsel om å bli moderator ville gitt Gunnar "nella" Nja... det er mange som har anbefalt seg selv eller venner, men Gunnar har ganske bestemte meninger om akkurat hvem som får lov til å bli moderatorer her inne. Gunnar bestemmer dette helt suverent og bra er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er jo en litt "artig" vri for å vise hvilke medlemmer som er mest aktive! Husker jeg ikke feil var det vel faktisk en person her inne som er pasifist eller noe, som fikk gjort om "statusen" sin, siden han/hun ikke ville forbindes med militær rang. Hehehe... det er riktig og vi tenkte litt over muligheten med å bruke BMW´s modellbetegnelser istedenfor... 316i som laveste grad og 750i som høyeste grad, men så kom 1-Serien på markedet... Hehe, hadde du (Fredrik) og Gunnar vært Mr.M5 og Mr.M6 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er jo en litt "artig" vri for å vise hvilke medlemmer som er mest aktive! Husker jeg ikke feil var det vel faktisk en person her inne som er pasifist eller noe, som fikk gjort om "statusen" sin, siden han/hun ikke ville forbindes med militær rang. Hehehe... det er riktig og vi tenkte litt over muligheten med å bruke BMW´s modellbetegnelser istedenfor... 316i som laveste grad og 750i som høyeste grad, men så kom 1-Serien på markedet... Så 8 serien skulle ikke være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Fornuftig å ikke ha høyere rang. Burde heller være et slags system som viser hvem som poster gode innlegg, men er vel ikke så veldig lett gjennomførbart. Enkelte personer her inne poster veldig mange innlegg uten mye mening, mens andre poster ekstremt få men bra og velformulerte innlegg. Setter større pris på dem Det greieste med en innleggsteller er at man kan se sånn noenlunde hvor aktiv en person er med tanke på kjøp og salg. Stoler mer på en person med 5000innlegg enn en med 3. Han har mer å "tape" på å få folk mot seg her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Forøvrig tror jeg en forespørsel om å bli moderator ville gitt Gunnar "nella" Nja... det er mange som har anbefalt seg selv eller venner, men Gunnar har ganske bestemte meninger om akkurat hvem som får lov til å bli moderatorer her inne. Gunnar bestemmer dette helt suverent og bra er det. Det enkle er ofte det beste Er man et aktivt medlem, oppfører seg som seg hør og bør på et nettforum, altså i henhold til forumets regler, og kanskje "gir litt ekstra" av seg selv mtp. høflig veiledning for nye medlemmer, så er det jo håp. Men man merker raskt hvilke som kunne fungert i en eller annen administrativ posisjon! Noen av dere som styrer her "kjenner" vel Gunnar litt bedre enn oss "menige" Og driver man et nettforum så er det jo bare rett og rimelig at man ønsker seriøse "kjentfolk" til å inneha visse verv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 har ikke lagt merke til mld teller og dette jeg hehe grunn til å lage posten eller? skriver her bare for å se hvor jeg er hend jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hehe, hadde du (Fredrik) og Gunnar vært Mr.M5 og Mr.M6 da? Hvis jeg ikke husker helt feil så var det snakk om å inkludere Mini og Rolls-Royce også... samt div. Alpinamodeller. Det ble egentlig bare uoversiktelig og dermed så har vi stadig militære grader. En tidligere moderator mente at han av og til praktiserte "Nazi" moderering (dvs. han var streng og egenrådig) og dermed begynte vi å spøke litt med å innføre SS-rangeringer som f.eks Gruppenführer, Obersturmführer og Reichsführer-SS, men det er selvfølgelig helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Fornuftig å ikke ha høyere rang. Burde heller være et slags system som viser hvem som poster gode innlegg, men er vel ikke så veldig lett gjennomførbart. Enkelte personer her inne poster veldig mange innlegg uten mye mening, mens andre poster ekstremt få men bra og velformulerte innlegg. Setter større pris på dem Det greieste med en innleggsteller er at man kan se sånn noenlunde hvor aktiv en person er med tanke på kjøp og salg. Stoler mer på en person med 5000innlegg enn en med 3. Han har mer å "tape" på å få folk mot seg her på bimmers. Husk at man må innom "3" før man kommer videre til "5000" Neida, er veldig enig i det du skriver, og selvfølgelig stoler man mer på en "gjenganger" enn en "outsider", men det er også viktig å se an hver enkelt kjøp/salg-situasjon individuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hehe, hadde du (Fredrik) og Gunnar vært Mr.M5 og Mr.M6 da? Hvis jeg ikke husker helt feil så var det snakk om å inkludere Mini og Rolls-Royce også... samt div. Alpinamodeller. Det ble egentlig bare uoversiktelig og dermed så har vi stadig militære grader. En tidligere moderator mente at han av og til praktiserte "Nazi" moderering (dvs. han var streng og egenrådig) og dermed begynte vi å spøke litt med å innføre SS-rangeringer som f.eks Gruppenführer, Obersturmführer og Reichsführer-SS, men det er selvfølgelig helt uaktuelt. Er det ikke noe som het Unterscharfürer også? Mener å huske dette fra Schindlers List? Ja da hadde det nok blitt leven her inne, samt kanskje negativ omtale i media Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Forøvrig tror jeg en forespørsel om å bli moderator ville gitt Gunnar "nella" Nja... det er mange som har anbefalt seg selv eller venner, men Gunnar har ganske bestemte meninger om akkurat hvem som får lov til å bli moderatorer her inne. Gunnar bestemmer dette helt suverent og bra er det. Flott er det, mulig jeg ikke følger helt med på hva som skjer på forumet, men fra hva jeg har sett den siste tiden, så er det kanskje på tide Gunnar begynner å "peke ut" nye moderatorer? Da aktiviteten på de som sitter med slik status er laber om dagen. Men det er en annen diskusjon. Er vel ikke alt man ser som bruker heller. Slikt har jeg ikke greie på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Er det ikke noe som het Unterscharfürer også? Mener å huske dette fra Schindlers List? Ja da hadde det nok blitt leven her inne, samt kanskje negativ omtale i media Det er nok helt sikkert korrekt og en Unterscharfürer tilsvarte en underoffiser... nogenlunde som en sersjant idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå