Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Utruli bra gjennomført ;)

Kass frontlykte du he?

Takker :)

Det er zkw linselykter med AE ringer ettermontert.

kankje sei anna enn at dinne bilen fortena en 3.0 M

bra jobba, fine bilde å et eksemplar som skiller seg ut :)

3.2 ;) hehe neida, men blir jeg gira nok så skifter jeg til m52b28 til høst/vinter og monterer en m50 innsug på den.

spare litt penger først. Må kjøpe sperrediff fra 325, nye bakbremser osv osv viss jeg skal bytte, og alt skal godkjennes. så før jeg evt. har penger til alt det blir ingenting gjort ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruli bra gjennomført ;)

Kass frontlykte du he?

Takker :)

Det er zkw linselykter med AE ringer ettermontert.

kankje sei anna enn at dinne bilen fortena en 3.0 M

bra jobba, fine bilde å et eksemplar som skiller seg ut :)

3.2 ;) hehe neida, men blir jeg gira nok så skifter jeg til m52b28 til høst/vinter og monterer en m50 innsug på den.

spare litt penger først. Må kjøpe sperrediff fra 325, nye bakbremser osv osv viss jeg skal bytte og alt skal godkjennes. så før jeg evt. ikke har penger til alt det blir ingenting gjort ! ;)

Bra innstilling det. Like greit å ha det slik som det er nå, i forhold til å ha svær motor å alt halgjort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte de på http://www.bmautosport.co.uk/. syns jeg har nevnt bmautosport før altså. :P

Meget lekker E36!

Disse hjula tror jeg er de som ligner mest på BBS LM av de jeg har sett. Dette så meget interessant ut.

Hvor lenge gikk det fra bestilling til du fikk dem? Og hvor mye kom de på med frakt og tull og likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte samme bremseskiver som deg her om dagen, blir spennende å se hvordan de fungerer! Fortsatt fornøyd?

veldig fornøyd! Kjørt et par tusen km med de nå uten noen problem som helst. Virka som bra kvalitet.

En på jobben kjøpte samme bremser til en audi 1.8t og de også funker som bare det.

kjøpte de på http://www.bmautosport.co.uk/. syns jeg har nevnt bmautosport før altså. :P

Meget lekker E36!

Disse hjula tror jeg er de som ligner mest på BBS LM av de jeg har sett. Dette så meget interessant ut.

Hvor lenge gikk det fra bestilling til du fikk dem? Og hvor mye kom de på med frakt og tull og likt?

takker :)

Jeg har ikke sett noen som ligner mer på originale når det gjelder kopi felger.

Husker ikke hva det ble til sammen akkurat, men rundt 8000-8500 ble det, med bbs senterkoppa, moms, frakt og alt det der.

Også kommer dekk i tillegg :P dyrt, men ikke alle som har de på e36. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernt venter fortsatt på motorprosjekt!....

hehe tror ikke det blir noe av det.

Vurderer å legge bilen ut for salg.

Har fått veldig lyst på en stor ATV og da trenger jeg en større bil med null senk hehe

Skal inn på Eu godkjenning nå 26. og godkjenne bilen så ser jeg hva jeg gjør etterpå, vanskeli valg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...