Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Jeg vil absolutt anbefale Hartge og Strandveien Auto. Jeg ble kontaktet her om dagen av Strandveien Auto som skulle undersøke om TÜV papirene til E61 520d LCI hadde kommet, noe de ikke hadde. Hartge hadde visstnok laget et nytt senkesett for E61 520d LCI og jeg ville derfor få tilsendt et splitter nytt senkesett med tilhørende TÜV papirer. Dette kaller jeg service! Jeg mener jeg betalte rundt 2-3.000kr for senkefjærene hos Hartge + montering (1.500kr og firhjulskontroll 800kr) mener jeg å huske. Montering ble foretatt hos verksted i Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Det var jo en absolutt overkommelig pris. Mener å huske at jeg fikk et mye større overslag til en E39 sedan jeg hadde tidligere, men mulig det var mer jobb å montere på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Ja, jeg syns ikke det var så verst.. Kvalitet koster og dette klarer Hartge å bevise. Jeg syns også at det er verdt å betale litt ekstra for god service. Jeg har ikke ord for hvilken behandling jeg har fått av Hartge/Strandveien Auto.. Jeg ville så absolutt ha kjørt på med Hartge. Synd Hartge senkesett har utgått til E39 535i, for dette skulle jeg så gjerne ha fått tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Sorry for litt feil info på M-pakken. Tilbudet eg fikk var på: Sum inkl. avgift 30.983,99 Men som Saltkjelen presiserer så kan du få det en god del billigere enn dette også. Monteringen er lett å ta selv og prisene på delene er ganske overkommelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hofmeister-Knick Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 " ... 18" er forbeholdt vinterhjul.. Strengt tatt er det vel slik: 520: 17" 525: 18" 530: 19" Har man større enn 530, så har man mye kred at man kan velge fritt ifra 19" og oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hofmeister-Knick Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Det var jo en absolutt overkommelig pris. Mener å huske at jeg fikk et mye større overslag til en E39 sedan jeg hadde tidligere, men mulig det var mer jobb å montere på denne. Ser at mange ofte sier ikke merker dårligere komfort med store hjul (19" og større). Vel jeg for min del merker uten tvil forskjell på 17" og 18" komfortmessig, så om du er bekymret for komfort og lave biler ville jeg ihvertfall ha vurderte dette oppi det hele. Men som midt i 30-åra så er jeg vel kanskje eldre og mer komnfortsøkende enn den mer typiske bimmer-brukeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 "... 18" er forbeholdt vinterhjul.. Strengt tatt er det vel slik: 520: 17" 525: 18" 530: 19" Har man større enn 530' date=' så har man mye kred at man kan velge fritt ifra 19" og oppover! [/quote'] Synes ikke motorstørrelsen har noe å si for størrelsen på felgene. Og det er flere her inne med store hjul som er 30+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 så om du er bekymret for komfort og lave biler ville jeg ihvertfall ha vurderte dette oppi det hele. Hvis jeg var bekymret for komfort hadde jeg valgt det andre merket fra Stuttgart som jeg ikke husker navnet på Er vel heller det at det river langt inn i sjelen hver gang jeg kjører haka ned i fartsdumpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Manuelt gir forresten! Slutt på all frustrasjon med bil som ikke gjør som jeg vil! Godt å høre at flere velger manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Nydeli bil, grattulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 "... 18" er forbeholdt vinterhjul.. Strengt tatt er det vel slik: 520: 17" 525: 18" 530: 19" Har man større enn 530' date=' så har man mye kred at man kan velge fritt ifra 19" og oppover! [/quote'] Jeg håper for guds skyld at du forstår at enkelte ting kan sies med ironi... Forøvrig morsom tankegang du har.. Du mener altså at 523i skal kjøres med 17,5 tommere..? Er det det du prøver å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Eg som har chippa 535d da? Kan jeg slippe unna med 24" og spinners??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Du mener altså at 523i skal kjøres med 17,5 tommere..? Er det det du prøver å si? Tror ikke det er det han mener. 523i er ikke noe problem, det er 520i M54 som faller utenfor, denne skal ha 17,3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Lurer på om disse vil bli bra? (GS-MAGNUM) Litt usikker på om de ble for mørke. Noen som har sett disse lignende felger på E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Har trua på de der eg. Men må ikke gå for mindre enn 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå