Jump to content

Tilbakestille km stand E39

Guest Mr.dvd
 Share

Recommended Posts

Noen som gjør det her inne eller kan fortelle meg hvordan en gjør det?? Mye greier?

Adminedit(Fredrik): Jeg er enig i kommentarene som har kommet frem i tråden... å stille tilbake kilometerstanden er ulovlig. Skal du gjøre dette får du ta opp spørsmålet utenfor bimmers. Tråden er derfor stengt, men hvis du har sakelige motforstillinger til dette kan du evt. sende meg en PM... så får vi vurdere saken.

dette er ikke lovlig. og tråden vil bli stengt om du ikke forklarer hvorfor du skal stille km. er det lovlig tilbakestilling av km må du på verksted og få det lovlig gjort og godkjent og med dokumentasjon på riktig km stand. er det å ulovlig måte du vil stille detpå. så får du ikke hjelp her. bimmers.no vil ikke være med på bil svindel av noe slag.

Greia er bare at har kusket en del over forsikring kjørelengden og har hatt et lite uhell, så tenkte bare og slippe og betale for alt jeg har kjørt over. det andre speedometeret vil bli satt inn igjen etter at jeg har byttet f.selskap. så er ikke noe svindel ang salg av bil.

Greia er bare at har kusket en del over forsikring kjørelengden og har hatt et lite uhell, så tenkte bare og slippe og betale for alt jeg har kjørt over. det andre speedometeret vil bli satt inn igjen etter at jeg har byttet f.selskap. så er ikke noe svindel ang salg av bil.

Tror kanskje J.hofstad her på forumet har verktøyet til å hjelpe deg, men om han er interresert i å være med på det kan jeg ikke si noe om...

er fullstendig klar over at det ikke er helt etter boka, og burda kanskje ikke skrevet innlegget men prøvde alikavell :) men er ihvertfall ikke til noe snusk om salg av bil.

er fullstendig klar over at det ikke er helt etter boka, og burda kanskje ikke skrevet innlegget men prøvde alikavell :) men er ihvertfall ikke til noe snusk om salg av bil.

Det vil bli snusk den dagen du selger bilen, dette går faktisk under dokument forfalskning og kan gi fengselstraff.

Det vil bli snusk den dagen du selger bilen, dette går faktisk under dokument forfalskning og kan gi fengselstraff.

ja men planen er at km standen skal ned 10-15K bare til jeg har fått byttet forsikring, den skal ikke være der, skal sette inn det gammle igjen etterpå jeg har byttet f.selskap. bare for og slippe og betale for de 15000 jeg har kjørt for mye nå når jeg har fått en skade. spiller ingen trille for meg om bilen har rullet 270 eller 280K. så om noen hadde hatt et speedometer som har rullet 255-270K så hadde det vært det beste/enkleste

bytte speedometer funker vel ikke? da starter ikke bilen har jeg hørt. er sånn at km stand på speedometeret må stemme med km lagret i hjernen på bilen eller så starter ikke bilen tror jeg. så det er jo egentlig bare dumt å kjøre for langt også kræsje :P men det vet du jo nå. så er nok lurest og bare gjøre det på lovlig måte og tape noen kroner istede for å bryte lover og regler.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...