Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 bytte speedometer funker vel ikke? da starter ikke bilen har jeg hørt. er sånn at km stand på speedometeret må stemme med km lagret i hjernen på bilen eller så starter ikke bilen tror jeg. så det er jo egentlig bare dumt å kjøre for langt også kræsje men det vet du jo nå. så er nok lurest og bare gjøre det på lovlig måte og tape noen kroner istede for å bryte lover og regler. ja stemmer nok dette, må programeres om i hjernen mins jeg.
Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Bytt forsikringsselskap du, og oppgi km-standen som står i speedoen nå til det nye selskpet. Det gamle forsikringsselskapet kommer ikke til å spør om du har kjørt over. Jeg har aldri opplevd det iallefall..
Kjell Z3 Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Hvorfor kjører du 15.000 km over forsikringen uten å gjøre noe med det?
Superbeetle Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Det er jo bare å ringe til selskapet og fortelle den nye kmstanden. Det har jeg gjort selv, etter å ha kjørt noen tusen for mye... Da retter de bare km stand til denne, f.eks i forbindelse med å øke kjørelengden. Om du har hatt en ulykke, kan det vel være litt mer komplisert..
Gjest Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Om du har hatt en ulykke, kan det vel være litt mer komplisert.. Ja er jo det som er greia da vettu..... skulle til og bytte f.selkap men rakk det ikke før jeg var uheldig.
Haug530D Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Nå er det ikke sånn at forsikringsselskapet kommer å kikker på spedometeret ditt heller da, jeg har selv kjørt over tidligere men da kanskje bare 1000-2000 over, men jeg har bare øket kjørelengden på forsikringa, så nå kjører jeg aldri over.
Ceylon Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 har ikke noe og si for deg nei. men og stille km bare 1 km tilbake er ulovlig. Tror det er ulovlig å sote lys på bilen slik du har gjort og... Kansje tråden din og skulle vært steng tilfelle gunnar ikke hadde likt om du kanjse solgte den bilen en gang uten å oppgi til neste eier at lysene ikke var lovlig.. Tenk da, om noen kom inn i siden på den bmw`n og de blinklysene kunne hindret det meg at de hadde blinket så sterkt som de skulle.
S.Arnesen Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Tror det er ulovlig å sote lys på bilen slik du har gjort og... Kansje tråden din og skulle vært steng tilfelle gunnar ikke hadde likt om du kanjse solgte den bilen en gang uten å oppgi til neste eier at lysene ikke var lovlig.. Tenk da, om noen kom inn i siden på den bmw`n og de blinklysene kunne hindret det meg at de hadde blinket så sterkt som de skulle. Er det mulig
Anbefalte innlegg